شخصیت شناسی افراد از روی اثر انگشت !

شخصیت شناسی افراد از روی اثر انگشت !

اثر انگشت یکی از عجایب خلقت خداوند برای انسان است چراکه این همه انسان تا به حال بر روی زمین آمده اند و می آیند و خواهند رفت ولی هیچ یک اثر انگشتی شبیه به هم نداشته اند و این یکی از منحصر به فرد ترین چیزهای موجود در بدن انسان میباشد. برای همین روانشناسان تحقیقی در این باره انجام داده اند که ممکن است انواع اثر انگشت به شخصیت افراد هم ربط داشته باشند. در ادامه نتیجه این تحقسقات را در اختیار شما قرار خواهیم داد:

درماتوگلیفیک مطالعه علمی خطوط دست است و به ما کمک می کند که بتوانیم از طریق آن به الگوهای رفتاری و شخصیتی خود پی ببریم.

حلقوی

شخصیت شناسی افراد از روی اثر انگشت !

اثر انگشت بیشتر اروپایی ها حلقوی است و مطابق است با شخصیت متعادل و آرام. کسانی که دارای اثر انگشت حلقوی هستند شخصیت مشفق دارند و آماده کمک به دیگران هستند. در دوستیابی بسیار قوی هستند. سختکوش و مسئولیت پذیرند. آن ها به ندرت ابتکار به خرج می دهند.

مشخصه اصلی این افراد ارتباط با دیگران است. احساسات این افراد قابل پیش بینی است و بسیار مهربان هستند و معمولا از سلامت کافی برخوردار هستند. شخصیت افرادی که اثر انگشت حلقوی دارند خوش بین است. هیچوقت دوست ندارند کاری را نجام دهند که برایشان جذابیتی ندارد. اگر خطوط انگشت شما حلقوی است پس قوه تخیل بسیار قوی دارید یا به قول معروف خیال پرداز هستید.

 

کمانی

شخصیت شناسی افراد از روی اثر انگشت !

کسانی که دارای اثر انگشت با خطوط منحنی هستند پرانرژی بوده و اعتماد به نفس بالایی دارند. اعتماد به نفس را در تمام جوانب زندگی آن ها می توان به وضوح دید. در حالت ها، راه رفتن ها و حرکات آن ها. گاهی اوقات لجباز هستند و هیچوقت نمی توانید نظرشان را عوض کنید. هرتصمیمی که بگیرند همان را انجام می دهند. این افراد تفکر عینی دارند. افرادی که خطوط منحنی دارند خیلی سخت می توانند با تغییرات محیطی و گوش دادن به عقاید دیگران خودشان را وفق دهند. آن ها تحت تاثیر فعالیت های عملی قرار می گیرند و گاهی ترجیح می دهند که از دیگران برای رسیدن به اهدافشان کمک بگیرند.

ویژگی این افراد بدخلقی است. به هنر و موسیقی ارزش زیادی می دهند و از زبان بدن هنری برخوردارند. آن ها باید در زمان مشکلات بسیار مشغول باشند. هیچ لطافتی از این افراد انتظار نمی رود. اما این افراد بسیار وفادارند و هیچ گاه در روابط دوستی کم نمی گذارند.

 

چرخشی

شخصیت شناسی افراد از روی اثر انگشت !

کسانی که دارای این نوع اثر انگشت هستند خیلی زود از کوره در می روند اما هیچوقت سوء نیت ندارند. آن ها استعداد ذاتی دارند و خیلی زود همه چیز را یاد می گیرند. حتی می توانند چند کار را با هم انجام دهند اما نیمه کاره آن را رها می کنند. این گونه افراد معمولا شخصیت ناپایداری دارند. قابل پیش بینی نیستند و می توانند احساس واقعی خودشان را مخفی کنند. آن ها به دنبال آرامش خاطر و تفکر و تامل هستند. اغلب از خودشان راضی نیستند و به همه کس و همه چیز شک دارند. مرکز احساسات آن ها در درون خودشان است.

چرخشی ها بلغمی مزاج هستند. سخنرانی آن ها ساکت آرام و بی احساس است. اگر هر دو انگشت سبابه آن ها چرخشی باشد از همان بدو تولد متفکر زاده شده اند و در برنامه ریزی، تحقیقات و مطالعات قانونی هوش و ذکاوت خاصی دارند.

اگر بخواهم این افراد را خلاصه کنم باید بگویم که انسان های پیچیده ای هستند و حتی خودشان هم نمی دانند که قادر به انجام چه کارهایی هستند.

myportal

۲۸ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی