تیپ و استایل هر مرد باید چگونه طراحی شود

تیپ و استایل هر مرد باید چگونه طراحی شود

هر مردی باید حواسش به تیپ و استایل و آراستگی لباس هایش باشد. دیگر آن زمان گذشت که میگفتند مرد باید بوی بد بدهد. امروز دوره ی آراستگی شیک پوشی و مرتبی مطلق است. اصلا تحقیقات ثابت کرده اند که مردهایی که به خود و ضاهر خود رسیدگی میکنند حال روحی بهتری دارند. از طرفی قانون جاذبه حکم میکند که مردان آراسته مردان جذاب و دلپسندی هستند. پس اگر میخواهید آراسته باشید این مطلب را بخوانید:

۱- آستین های پیراهنتان را درست بالا بزنید

تیپ و استایل هر مرد باید چگونه طراحی شود

 

به جای اینکه سرآستین را آرام به سمت بالا تا بزنید، سر آستین را برگردانید و تا زیر آنرج بالا بکشید. سپس قسمت برعکس شده را بگیرید و به طرف بالا تا بزنید تا سر آستین را بپوشاند. تا زدن با این شیوه کمک می کند تا خوردگی آستینتان برنگردد.

۲- قانون ” گاهی، همیشه، هرگز” درباره دکمه کت را یاد بگیرید

تیپ و استایل هر مرد باید چگونه طراحی شود

 

دکمه بالایی کت گاهی باید بسته باشد ( بسته به استایلتان ) دکمه میانی کت همیشه باید بسته باشد ( این دکمه شکل کت را حفظ می کند ) و دکمه آخر کت هرگز نباید بسته باشد ( بستن این دکمه شکل واقعی کت را از بین می برد ).

۳- برای اینکه بفهمیم کتمان کاملا فیت است راه بسیار ساده ای وجود دارد

 

در حالی که کت را پوشیده اید، بازوی خود را به یک دیوار تکیه دهید. شانه طبیعی خودتان قبل از شانه کت باید به دیوار برخورد کند. اگر شانه کت ابتدا برخورد کرد، پس این کت فیت شما نیست. همانطور که همه می دانیم فیت بودن مهمتری ویژگی در خرید یک لباس است.

۴- بفهمید چه نوع بافتی در تابستان خنک نگهتان می دارد

تیپ و استایل هر مرد باید چگونه طراحی شود

 

پوشیدن همان بافت کت در تابستان که در دیگر فصل ها استفاده می کردید اصلا ایده خوبی نیست. تابستان بافتی سبک تر و هواگیر تر می طلبد. پارچه های کتان و پنبه ای بهترین انتخاب ها هستند، و می توانید هم در کت و هم در پیراهن از آنها استفاده کنید. اگر از کت های راه راه هم خوشتان می آید می توانند در تابستان خنک نگهتان دارند.

۵- برای لباس پوشیدن هنگام صبح، با کفش شروع کنید

 

بسیاری از آقایان هنگام لباس پوشیدن کفش را آخرین چیز می دانند، اما اگر بخواهید با توجه به آب و هوا و روز لباس بپوشید این کار اشتباه است.

می خواهید به جایی بروید که قرار است زیاد پیاده روی داشته باشید؟ شاید بهتر باشد کفش هایی راحت تر انتخاب کنید. امروز ممکن است باران ببارد؟ شاید بهتر باشد کفشی ضد آب به پا کنید.

بهتر است با توجه به کفش که آن روز می خواهید استفاده کنید لباس بپوشید. همیشه آرزوی بهترین را داشته باشید اما خود را برای بدترین آماده کنید.

۷- کفش و کتتان را با هم منطبق کنید

تیپ و استایل هر مرد باید چگونه طراحی شود

 

۸- ژاکت های بافتنی خود را به جای آویزان کردن تا کنید

تیپ و استایل هر مرد باید چگونه طراحی شود

 

حتی سبک ترین ژاکت های بافتنی هم اگر برای مدت طولانی آویزان بمانند کش می ایند. بهتر است این لباس ها را تا کنید در کمد بگذارید و در عوض پیراهن ها و تی شرت ها را آویزان کنید.

۹- کیف پولتان را در جیب پشت نگه ندارید

 

نشستن روی کیف پول باعث ایجاد حالتی نا متقارن یا نامتعادل در قسمت لگن و باسن شلوار می شود.

این حالت به مرور تبدیل به انواع مشکلات می شود، از جمله درد موقت، بهم خوردن حالت لگن و همچنین آسیب رسیدن به اعصاب کمر می شود.

۱۰- برای حفظ کفش های خود از صابون چرم و روغن استفاده کنید

 

بعد از یک زمستان سخت مطمئن شوید که از کفش های خود مراقبت می کنید. رسیدگی به کفش ها با صابون و روغن چرم عمر آنها را بسیار زیاد می کند و این تضمین را می دهد که کفشتان تا سال دیگر نیز حالت خود را حفظ کند.

۱۱- اجازه دهید کفشتان نفس بکشد

 

نباید هر روز به یک کفشو لباس گیر بدهید و عوضش نکنید، اما چرا؟ چون اگر به کفش ها استراحت دهید برای مدت زمان بیشتری سالم می مانند و می توانید استفاده شان کنید.

۱۲- به آرایشگر جدید همیشه بگویید چه مدت از اصلاح قبلی تان می گذرد

 

آرایشگرها می دانند چقد طول می کشد تا مو رشد کند، بنابراین اگر به آنها بگویید از دفعه قبلی که موهایتان را کوتاه کردید چقدر گذشته، می توانند تصور کنند در زمان کوتاهی چه مدل مویی داشتید. اگر نام مدل موی خود را یادتان نیست با این کار به آرایشگر کمک می کنید بفهمد منظورتان دقیقا چه مدلی است.

۱۳- مدل موی خود را با شکل صورتتان متناسب کنید

تیپ و استایل هر مرد باید چگونه طراحی شود

 

تیپ و استایل هر مرد باید چگونه طراحی شود

۱۴- اگر درگیر الگوی کچلی مردان هستید دو سمت موها را کوتاه نگه دارید

 

دو سمت موی خود را با قیچی یا ماشین اصلاح کوتاه کنید و بالای موها را به یک سمت شانه کنید. با این روش شکل موها در بهترین حالت قرار می گیرد.

۱۵- موهای خود را فقط سه مرتبه در هفته بشویید

 

بسیاری از متخصصان مو بر این عقیده هستند که باید موهای خود را هر دو تا سه روز یکبار بشویید. حتی برخی از آرایشگران دنیا بر این باورند که باید به کلی شامپو را کنار گذاشت.

۱۶- ضد آفتاب کارش بیشتر از پیشگیری آفتاب سوختگی است

 

کرم های ضد آفتاب پوست را از اشعه های UV آفتاب که می توانند باعث ایجاد چین و چروک و پیری پوست شوند حفظ می کنند. متخصصان پوست توصیه می کنند برای حفظ سلامت پوست در برابر آسیب های خورشید از ضد آفتابی با SPF 30 استفاده کنید.

۱۷- مقدار زمان مناسب برای شستشوی صورت خود را بدانید

 

خوشبختانه، هر روز صورتتان را با آب می شویید. اما به اندازه کافی می شویید؟ متخصصان پوست توصیه می کنند آقایان دوبار در روز صورت خود را خوب با آب بشویند – و فقط دو مرتبه.

۱۸- از دئودورانت ضد عرق درست استفاده نمی کنید

تیپ و استایل هر مرد باید چگونه طراحی شود

 

بهترین زمان برای استفاده از ضد عرق شب و قبل از رفتن به رخت خواب است. دلیلش این است که مدتی طول می کشد تا ضد عرق تاثیر جادویی خودش را بگذارد و کانال های عرق زیر بغل را ببندد. بعد از این فرآیند یک ضد عرق خوب ۲۴ تا ۴۸ ساعت دوام دارد، بنابراین مدت زمان زیادی بدون عرق می مانید.

۱۹- لباس هایتان را به هیچ قیمت در خشک کن نیندازید

ترفندهای اصلاح و استایلی که هر مرد باید بداند

خشک کن هیچ کاری جز نابود کردن لباس نمی کند. اگر اجازه دهید لباس ها خودشان خشک شوند عمرشان طولانی تر می شود، ظاهرشان حفظ می شود، و کوچک هم نمی شوند.

myportal

۲۹ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی