با اسکراب قهوه و نارگیل پوست خود را لطیف کنید

با اسکراب قهوه و نارگیل پوست خود را لطیف کنید

معمولا خانم هایی که به فکر سلامت گران قیمت ترین لباسشان یعنی پوستشان هستند از اسکراب های مختلف استفاده میکنند تا هم کیفیت پوست خود را بالا ببریند هم چهره و بدن برافروخته و زیبا داشته باشند. این اسکراب یکی از بهترین ماسک ها برای لایه برداری و شادابی پوست است. با مالیدن این اسکراب بر روی پوست سلول های مرده از بین می روند. این سلول ها اگر روی پوست بمانند و زدوده نشوند پوست را خشک و پوسته پوسته می کنند. در ادامه دستور این ماسک را در اختیار شما قرار داده ایم:

اسکراب بدن قهوه و نارگیل

مواد لازم:

¼ پیمانه نمک دریا

¼ پیمانه پودر قهوه

۲ قاشق سوپ خوری روغن نارگیل ذوب شده

جوز هندی یا میخک به دلخواه (برای خوشبو شدن اسکراب)

تمام مواد را با هم مخلوط کنید و روی پوست تمیز و کمی مرطوب بمالید. فراموش نکنید که پس از استفاده از این اسکراب حتما از مرطوب کننده استفاده کنید.

فواید لایه برداری:

مالش ملایم روی پوست به بهتر شدن جریان خون کمک می کند. بنابراین پوست درخشان می شود. اگر ماسکی که استفاده می کنید نمک دریایی داشته باشد باکتری های باقی مانده روی پوست را به دلیل خاصیت ضدعفونی کننده نمک از بین می برد. پس استفاده از این ماسک ها باکتری ها را از بین برده و التهاب و خارش را کاهش می دهد.

لایه برداری باعث احیای مجدد سلول ها می شود و پوست را سفت و جوان می کند. حتی می تواند مشکل رنگ رفتگی پوست را نیز درمان کند.

پس از لایه برداری، لایه جدید پوست بهتر می تواند محصولاتی چون نرم کننده ها، تونرها و سرم ها را به خود جذب کند.

اکنون که با فواید لایه برداری آشنا شدید این اسکراب لایه بردار را در خانه تهیه و استفاده کنید تا پوست تان از تمام فواید آن بهره مند شود.

myportal

۳۱ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی