۹ ویژگی بارز زنانی که مرتب ورزش میکنند

9 ویژگی بارز زنانی که مرتب ورزش میکنند

همه ی ما به این مسئله اشراف داریم که چقدر باشگاه رفتن و به ورزش پرداختن در این زندگی با این سرعت بالا سخت است هرچند هفته ای سه روز باشد ولی بازهم بعد از مدتی شما آن را رها میکنید از آن خسته میشوید. ولی در بین زنانی هستن که هر روز هفته ورزش میکنند و هرگز خسته نمیشود و از طرفی هر روز شوق آن ها برای ورز بالا میرود. به نظر شما سبک زندگی اینطور افراد چیست؟ آن ها چه رازی دارند که انقدر اشتیاق به ورزش کردن و تناسب اندام دارند؟ در ادامه پاسخ این سوال ها را خواهیم داد.

آن ها از کم شروع می کنند

اگر تازه شروع به ورزش و تمرین کرده اید انتظار نداشته باشید که بدون هیچ سختی و درد باشد. بهترین کار این است که هر روز ورزش کنید اما کم ورزش کنید. خیلی زود به آن عادت می کنید. به حدی که زمانی که در هفته صرف شستشوی لباس ها می کردید را به کلی فراموش کرده و ورزش را جایگزین آن می کنید.

9 ویژگی بارز زنانی که مرتب ورزش میکنند

آن ها از سوال و درخواست کمک نمی ترسند

زنانی که همیشه ورزش می کنند می دانند که استفاده اشتباه از دستگاه ها و تمرین های غلط ممکن است به بدن آسیب برساند. بنابراین از مربی می خواهند آن ها را هنگام تمرین ببینید و راه درست را به آن ها نشان دهد. یا این که یک مربی خصوصی می گیرند تا مطمئن شوند که هیچ اشتباهی در تمریناتشان وجود ندارد.

 

آن ها از پیش برنامه ریزی می کنند

9 ویژگی بارز زنانی که مرتب ورزش میکنند

برای یک برنامه ورزشی دائمی آمادگی حرف اول را می زند. در آغاز هر هفته نگاهی به برنامه هفته خود بیندازید و برنامه خود را بچینید. وقتی برنامه ای از قبل چیده می شود بیشتر ترغیب می شوید که حتما آن را انجام دهید و تبدیل به روتین روزانه کنید. البته وقتی برنامه ای از کنترل خارج شد سعی کنید زیاد به خودتان سخت نگیرید. اگر یک جلسه را از دست بدهید اتفاق خاصی نمی افتد.

 

آن ها عاشق لباس های ورزشی خود هستند

9 ویژگی بارز زنانی که مرتب ورزش میکنند

همه ما می دانیم که نحوه لباس پوشیدن تا چه حد روی اعتماد به نفس تاثیر گذار است. این مسئله در مورد لباس های ورزشی هم صدق می کند و بیشتر برای خانم هایی قابل درک است که مدام ورزش می کنند. وقتی لباس های ورزشی که در باشگاه هنگام تمرین استفاده می کنید دوست داشته باشید با پشتکار بیشتری ادامه می دهید.

آن ها چیزهای جدید را تجربه می کنند

کلاس دوچرخه ثابت عالی است و همه ما هم آن را دوست داریم. اما آیا باید به طور روزانه در تمام عمر در این کلاس ها شرکت کنیم؟ مسلما خیر. تنوع برای خانم هایی که همیشه ورزش می کنند بسیار مهم است.امتحان کردن یک دستگاه ورزشی جدید یا رفتن به یک کلاس ورزشی جدید باعث می شود احساس کسالت نکنید.

 

آن ها هر روز تمرین شدید انجام نمی دهند

هر روز ورزش سخت، نه تنها خسته کننده است بلکه به بدن آسیب نیز می رساند. بدن ما گاهی نیاز به ریکاوری دارد. به همین دلیل باید روزهایی را به تمرین های ملایمی مثل یوگا یا پیاده روی اختصاص دهیم. خانم هایی که همیشه ورزش می کنند این ورزش های ملایم را بی فایده و بی تاثیر نمی دانند بلکه آن ها را ضروری می دانند.

آن ها به خاطر یک روز ورزش نکردن خودشان را سرزنش نمی کنند

گاهی اوقات شرایط به گونه ای است که وقت برای ورزش کردن ندارید یا شاید اصلا حوصله ورزش کردن نداشته باشید. در این گونه شرایط بدون هیچ عذاب وجدانی ورزش نکنید. چون خیلی زود دوباره خودتان را با شرایط وفق خواهید داد.

آن ها هدف دارند (هر چقدر کوچک)

وقتی هدف تعیین کنید کارهایی که در باشگاه انجام می دهید به مراتب برایتان آسان تر می شود. اهداف هر چه که باشند، چه تمرین دو ماراتون و چه تلاش برای ۵ دقیقه طناب زدن بدون توقف، انگیزه و محرکی قوی در ورزش هستند.

آن ها فقط عمل می کنند

حتی خانم هایی که هر روز ورزش می کنند نیز گاهی اوقات دلشان نمی خواهد ورزش کنند. با این تفاوت که بدون توجه به سرعت آن ورزش را همچنان دنبال می کنند. آنچه مهم است احساسی است که پس از ورزش دارید. مهم حس خوب شما و اراده و نیت قوی شماست که باعث می شود با احساس عدم تمایل به ورزش مقابله کنید.

myportal

۳۱ خرداد ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی