نسخه جدید آیفون ۷ میشکی و خاکستری تیره خواهد بود

نسخه جدید آیفون 7 میشکی و خاکستری تیره خواهد بود

اگر مطالب اخیر پرتال دکتر سلام را دنبال کرده باشید به شما درباره رنگ های آیفون ۷ اطلاعاتی در باب شایعه داده بودیم. ولی امروز خبری منتشر شده است که کاملا رسمی میباشد. این خبر حاکی از آن است آیفون ۷ مشکی و خاکستری تیره خواهد بود. که آیفون با منتشر کردن عکس این تلفن همراه دلبری های زیادی از طرفدارندش کرده است. در ادامه با جزئیات بیشتر و کامل تر این خبر را دنبال میکنیم:

گزارش جدید وب‌سایت Macotakara نشان از این دارد که آیفون ۷ برخلاف پیش‌بینی‌های گذشته همچنان با رنگ خاکستری با کمی تیرگی راهی بازار خواهد شد. همچنین رنگ جدید اضافه شده به طیف نسخه‌های آیفون ۷، آبی تیره نبوده و مشکی است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع نزدیک به اپل، این کمپانی آیفون ۷ خود را در رنگ مشکی همچون اپل واچ راهی بازار خواهد کرد. به گزارش Macotakara هویت افرادی که این اطلاعات را ارائه کرده‌اند، نامشخص است، اما بررسی آدرس IP این افراد موقعیت مکانی نزدیک به مقر اصلی اپل را مشخص می‌کند.

از دیگر اطلاعات ارائه شده باید به استفاده از کلید فیزیکی Home اشاره کرد که البته ویژگی شبیه‌سازی فشار همچون قابلیت فورس تاچ در ترک‌پدهای مک بوک به آن اضافه شده است. پیش از این نیز گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان از به کار بردن کلید فیزیکی غیرقابل حرکت در آیفون ۵ داشت. با توجه به این موضوع به نظر می رسد برای ریست کردن گوشی نیاز به کلید دیگری است که احتمالا یکی از کلیدهای تغییر حجم صدا به این منظور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در مورد اپل واچ ۲ نیز اطلاعاتی ارائه شده است. برای مثال می‌توان به همراه شدن سنسور جی پی اس در این ساعت هوشمند اشاره کرد که امکان ثبت فعالیت‌های ورزشی بدون نیاز به در اختیار داشتن گوشی را فراهم می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد نسل بعدی اپل واچ با بهره‌گیری از استاندارد بالاتر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می‌تواند فعالیت‌های ورزشی آبی نظیر شنا را نیز ثبت کند.

در مورد مک بوک پروی نسل جدید نیز منبع مورد نظر اطلاعاتی را در خصوص استفاده از پنل OLED در بالای کیبورد اشاره کرد. همچنین امکان باز کردن قفل مک‌بوک در صورت نزدیک کردن اپل واچ وجود دارد که این موضوع با قابلیت Auto Lock تعبیه شده در macOS Sierra همخوانی دارد. همچنین شنیده‌ها از تعبیه سنسور اثر انگشت روی کلید پاور در مک‌بوک‌های اپل حکایت می‌کند.

myportal

۹ تیر ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی