تاریخ افزایش نرخ کرایه ها سال ۹۶

افزایش کرایه ها که هر سال بعد از تعطیلات عید کم کم شاهدش هستیم را امسال تا این تاریخ هنوز تجربه نکردیم. در این رابطه رئیس کمیته عمران شورای شهر توضیحاتی داده و زمان افزایش کرایه ها را نیز گفته است. در ادامه بخوانید.

رئیس کمیته عمران شورای شهر آخرین وضعیت افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی در سال جدید را تشریح کرد.

به گزارش جام جم آنلاین، اقبال شاکری در گفت‌وگو با ایسنا در مورد آخرین وضعیت افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی با بیان اینکه فرمانداری تهران با افزایش نرخ کرایه ۱۲ تا ۱۵ درصدی مترو، اتوبوس و تاکسی مخالفت کرد و لایحه را برای بررسی بیشتر به شورای شهر برگرداند، گفت: با این حال شورای شهر مجددا بر افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی نرخ کرایه‌ها تاکید داشت و بر همین اساس لایحه به شورای حل اختلاف ارسال شد.

وی با بیان اینکه بر اساس روال کار باید جلسه‌ای در فرمانداری برگزار شود و صورتجلسه آن برای شورای شهر ارسال شود، گفت: بر اساس صورتجلسه مشخص شده است که اختلاف ما و فرمانداری در مورد افزایش نرخ کرایه مترو و اتوبوس به شورای حل اختلاف ارسال شده اما افزایش کرایه تاکسی مسکوت مانده است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر افزود: یک ماه و نیم از سال جدید گذشته است و با توجه به قیمت تمام شده حمل و نقل عمومی برای مدیریت شهری و همچنین تأکید رانندگان تاکسی لازم است هر چه زودتر تکلیف نرخ کرایه‌ها مشخص شود..

 

myportal

۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی