دنیای خواهرانه هنرمندان در دورهمی مهران مدیری!

روایت حضور مونا و مارال فرجاد در دورهمی مهران مدیری روایت جذابی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. مونا و مارال دو خواهر هنرمند سینمای ایران هستند که دست پرورده پدر هنرمندشان جلیل فرجاد از هنرمندان سینما و تلویزیون هستند. پدر دو دختر هنرمند بودن باید حس جالبی داشته باشد و این دنیای پدرانه و خواهرانه هنرمندی را در دورهمی شنبه شب از زبان خودشان شنیدیم که با هم به مطالعه آن میپردازیم.

موضوع برنامه دورهمی شب گذشته «مادر» بود. پس از استندآپ مهران مدیری مجری این برنامه و نمایش های بازیگران، دو مهمان دورهمی با معرفی مدیری وارد استودیو شدند.
مجری برنامه این دو نفر را دو خواهر بی‌حاشیه، هنرمند و بازیگر معرفی کرد؛ مارال و مونا فرجاد.
در ابتدای گفتگو این دو خواهر برای یادآوری خاطرات گذشته و به عنوان یادگاری، عکسی از سریال «باغ گیلاس» که مهران مدیری در آن نقش آفرینی کرده بود، به وی هدیه دادند.
مجری دورهمی با یادآوری این نکته که مارال و مونا فرجاد فرزندان جلیل فرجاد بازیگر هستند، از آنها در ارتباط با دلیل کم کاری پدر پرسید.
«مونا» پاسخ داد: شاید برای اینکه پیشنهادات خوبی نشده. فکر می‌کنم باید دوستان، همکاران و دستیاران کارگردان و فیلمسازان توانایی بعضی بازیگران را در ذهن داشته باشند. شاید کم لطفی یا فراموشکاری باعث این کم کاری شده است
«مارال» هم در ادامه گفت: البته پدر تئاتر و دوبله کار می‌کنند اما در زمینه  تصویری (تلویزیون و سینما) کم کارتر شده اند.
مونا و مارال فرجاد از ویژگی‌های خاص شخصیتی خود گفتند.
مهران مدیری از دو خواهر پرسید کدام بازیگر بهتری هستید؟
مارال گفت: بستگی به مجموعه کاری که انجام می‌دهیم، دارد و نسبی است. من نمی‌توانم بگویم کدام بهتر هستیم؛ البته از اول مونا اعتماد به نفس بالاتری داشت. خیلی بازیگرهای توانمندی هستند که در کارهایی درخشان ترند، ولی شاید در کارهای دیگر نباشند.
مونا در رابطه با بازی خواهرش گفت: مارال در یک سریالی به نام «تا صبح» بازی می‌کرد که با خانم عسل بدیعی همبازی بود و به نظرم درخشان بازی کرد.
مارال و مونا سن خود را به ترتیب ۳۵ و ۳۲ عنوان کردند و در رابطه با ماه تولدشان یعنی فروردین و مرداد توضیحاتی دادند.
مارال فرجاد داستان عشق و ازدواج  خود را تعریف کرد و گفت: این عشق سه، چهار سال پیش اتفاق افتاد.
مونا عادت آزاردهنده خواهرش را زورگویی می‌دانست و مارال اعتماد بیش از حد به آدم‌ها توسط مونا را عادت آزاردهنده خواهر شمرد.
در ادامه مونا فرجاد در رابطه با مادر خود گفت: پدر و مادر من انسان‌های بسیار شریفی هستند. مادرم بسیار مهربان، فداکار، با گذشت و انسان دوست است.
مارال فرجاد از «بابایی بودن» خود در مقایسه با مونا صحبت کرد.
در مورد حرفه بازیگری هم مونا فرجاد گفت: حرفه ما به شدت سخت است. هر کسی از دور می‌بیند، می‌گوید خوشا به حال شما. اما خیلی از همان دوستان نمی‌توانند بیشتر از دو روز همین حرفه را تحمل کنند. خدا کند دوستان و مردم در فضای مجازی با بازیگران مهربان‌تر باشند. انسان ها رفتار خوب و بد را در کنار هم دارند، اما در مورد بازیگران هر چیزی بزرگ‌نمایی و منجر به قضاوت در موردمان می‌شود.
مارال فرجاد بهترین نقش خود تا کنون را بازی در سریال «جاودانگی» عنوان کرد و مونا بهترین نقش خود را «آرام می گیریم» و «ساختمان پزشکان».
این دو خواهر خواندن رمان های جوجو مویز را پیشنهاد کردند.
در پاسخ به این سوال مهران مدیری که آیا حسرت نقشی را داشته‌اید؟؛ مارال گفت: خیلی نقش ها بوده که دوست داشتم تجربه کنم. حتی تبدیل به حسادت لحظه‌ای هم شده ولی بعد با خودم گفتم هر انسانی توانایی‌هایی دارد.
اما مونا یکی از این حسرت‌ها را نام برد و گفت: سال گذشته در تئاتری با خانم گلاب آدینه همبازی بودم و دوست داشتم نقشی که وی داشت را بازی کنم.
مهران مدیری در این قسمت برنامه از «گلاب آدینه» دعوت کرد که مهمان دورهمی باشد.
مارال و مونا فرجاد در پایان دیوان حافظ  را به موزه دورهمی هدیه کردند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی