اظهارات جدید بهنوش بختیاری در مورد دخترش

 اظهارات جدید بهنوش بختیاری در مورد دخترش

با توجه به درخواست های مکرر طرفداران بهنوش بختیاری در زمینه انتشار عکس دخترش، وی اظهارات جدیدی در این زمینه در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن تمامی تصاویری که در دنیای مجازی از عکس این کودک منتشر شده را رد کرده است. اوگفته منتظر انتشار عکس دخترم در شبکه های مجازی نباشید.

نوروز  امسال بود که بهنوش بختیاری هنرپیشه محبوب و دوستداشتنی تلویزیون و سینما اعلام کرد که به زودی صاحب یک دختر میشه . خیلی ها در این مدت دوست داشتن با انتشار تصاویری عنوان کنند که این عکس متعلق به دختر بهنوش بختیاری است اما وی با انتشار پستی این اخبار را تکذیب کرد.

 

بهنوش بختیاری نوشت: “دوستان بارها گفتم که همسر من علاقه ای به انتشار عکسشون در فضای مجازی ندارن…از طرف بهزیستی فعلا اجازه انتشار عکس دخترمون رو نداریم…ضمن اینکه من نمیدونم این بچه راضی هست عکسش رو همه ببینن و به عنوان بچه بی سرپرست بشناسنش یا خیر….باید بزرگ بشه و خودش اعلام کنه که راضیه یا نه…منتظر عکس و فیلم یگانه نباشید…سپاس.. یا علی”

بهنوش بختیاری که روزهای آخر سال ۹۵ از مادر شدنش در نوروز ۹۶ خبر داده بود بالاخره صاحب فرزند شد، به گفته نزدیکان وی ، بهنوش بختیاری این بچه را به سرپرستی قبول کرده است و فرزند وی دختر میباشد .گفتنی است بهنوش بختیاری قبلا در یکی از برنامه های تلویزیونی گفته بود که قادر به بچه دار شدن نیست .

سیمرغ

myportal

۷ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی