آیا شنبه سیزدهم خرداد تعطیل می شود؟

آیا شنبه سیزدهم خرداد تعطیل می شود؟

با توجه به تعطیلی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده، روز شنبه که اولین روز هفته می باشد بین التعطیلین محسوب می شود. آیا این روز هم تعطیل خواهد شد یا خیر؟ آیا ادرارات و مدارس تعطیل خواهند شد؟ در کانال های تلگرامی از تعطیل شدن شنبه ۱۳ خرداد خبر میدهند.

با توجه به تعطیلی روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۱۴ و ۱۵ خرداد ۹۶ و تعطیلی همیشگی جمعه، شنبه بین التعطیلین! است و در موارد بسیاری چنین روزی در ایران تعطیل اعلام می شود، ضمن اینکه با توجه به تعطیلی روز شنبه در اکثر کشورهای جهان در مبادلات بین المللی نیز مشکلی به وجود نمی آید.

ولی هیچ مقام رسمی این موضوع تعطیلی روز شنبه را تایید نكرده است. و تا به این لحظه این خبر در حد شایعه می باشد و احتمالا تنها ادارات با مرخصی ها موافقت خواهند کرد و سختگیری در این خصوص نخواهد بود تا مردم در ماه مبارک رمضان استراحتی ۴ روزه را تجربه نمایند!

به خبری در کانالهای تلگرامی در حال انتشار است که از تعطیلی مدارس کشور در روز شنبه ۱۳ خرداد ۹۶ خبر می دهد.

در این خبر آمده است وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد« به منظور حضور یکپارچه فرهنگیان و دانش‌آموزان در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه مدارس سراسر کشور در روز شنبه ۱۳ خرداد ۹۶ تعطیل است.»

در همین رابطه روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که تعطیلی مدارس کشور در روز شنبه شایعه است و تمام مدارس در این روز دایر هستند و امتحانات برگزار می‌شود.

تسنیم

myportal

۱۰ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی