تصاویر باورنکردنی از منزل د ویکند

تصاویر باورنکردنی از منزل د ویکند

د ویکند خواننده معروف کانادایی است که به خاطر مدل موهای عجیب و غریبش مشهور شد.  او به تازگی صاحب یک خانه رویایی و زیبا در هیدن هیلز، کالیفرنیا شده است که هزینه بالایی برای آن پرداخته است. درادامه تصاویری از این خانه زیبا قرار داده ایم که دیدن انها خالی از لطف نیست.

از آهنگ «the Hills» د ویکند مشخص بود که او علاقه زیادی به هیلز(تپه) دارد. او اخیرا خانه ای را در هیدن هیلز، کالیفرنیا، خریده است. او خانه خود را با ۱۲۰۰۰ متر مربع به قیمت ۱۹٫۹۹۵ میلیون دلار خریده است.

این خانه ۹ اتاق خواب و ۱۱ سرویس بهداشتی، ۸ اسطبل، سینما، باشگاه و… دارد و بیشتر به هدف برگزاری میهمانی های بزرگ طراحی شده است.ورودی میهمانان با درخت های زیتون زینت داده شده است. نه تنها ورودی این خانه بلکه فضاسازی اطراف آن نیز چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

اگر شما هم دوست دارید که با قصر زیبایی د ویکند آشنا شوید، به تصاویری که از این خانه رویایی برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید.

تصاویر باورنکردنی از منزل د ویکند تصاویر باورنکردنی از منزل د ویکند تصاویر باورنکردنی از منزل د ویکند تصاویر باورنکردنی از منزل د ویکند تصاویر باورنکردنی از منزل د ویکند
رکنا

myportal

۱۴ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی