پیام برانکو ایوانکوویچ به فاتح لیگ قهرمانان اروپا

پیام برانکو ایوانکوویچ به فاتح لیگ قهرمانان اروپا
برانکو ایوانکوویچ  فاتح لیگ قهرمانان اروپا در صفحه شخصی اش تبریک اختصاصی به  شاگردان زین الدین زیدان داده است وی زمانی در باشگاه رئال مادرید فعالیت داشته و به همین مناسبت تصویری از حضور خود در آن دوران را منتشر کرده است و پیام تبریکی به این تیم داده است.
  سرمربی کروات تیم پرسپولیس، قهرمانی کهکشانی ها را در لیگ قهرمانان اروپا تبریک گفت.

شب گذشته شاگردان زین الدین زیدان در دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ملینیوم کاردیف ولز توانستند تیم یوونتوس را با نتیجه سنگین ۴ بر ۱ شکست دهند و برای دوازدهمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند.

پیام برانکو ایوانکوویچ به فاتح لیگ قهرمانان اروپا

برهمین اساس برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات در پیامی اینستاگرامی قهرمانی قوهای سپید شهر مادرید را تبریک گفت.لوکا مودریچ، بازیکن موفق رئال مادرید که برانکو همواره از نقش ویژه خود در تربیت و حضور او در تیم مطرح رئال مادرید به نیکی یاد کرده، شب گذشته موفق شد با پیراهن رئال مادرید و در جمع شاگردان زیدان به عنوان قهرمانی اروپا دست یابد. برانکو در این پیام در اکانت رسمی خود با انتشار عکسی از دوران حضور خودش و مودریچ در دیناموزاگرب کرواسی، این قهرمانی را به او و باشگاه رئال مادرید تبریک گفته است.

برانکو ایوانکوویچ که بعد از هدایت ۳۹ دیدار پرفشار به همراه پرسپولیس که با موفقیت‌های بزرگی نیز همراه بود، در پایان دیدار برابر لخویا و گفتگویی کوتاه با بازیکنان تیمش راهی زاگرب شد. او البته بعد از استراحتی کوتاه در کشورش راهی آلمان شده تا تعطیلات پایان فصل خود را در این کشور برگزار کند.

طبق اعلام سرمربی کروات سرخپوشان با توجه به آغاز لیگ برتر دراواخر تیرماه، تمرینات این تیم از ۳۰ خرداد استارت خواهد خورد تا بازیکنان برای جدال حساس مقابل حریف آینده خود مهیا شوند.

جام نیـوز،

myportal

۱۵ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی