تازه ترین خانه آنجلینا جولی

تازه ترین خانه آنجلینا جولی

 آنجلینا جولی از بایگران سرشناس هالیوودی است که به تاگی خانه ای زیبا و مجلل خریداری کرده است که در سایت های خبری سروصدای زیادی به پا کرده است. وی  خانه‌ سیسیل بی‌دومیل را خریداری کرده است این خانه کلاسیک و بسیار شکیل و زیباست در ادامه این بخش تصاویری از این خانه زیبا را میبینید.

آنجلینا جولی، بازیگر سرشناس سینما، خانه‌ سیسیل بی‌دومیل معروف را به قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار خرید.

 خانه تازه آنجلینا جولی به مدت بیش از ۴۰ سال محل زندگی سیسیل بی‌دومیل، کارگردان و تهیه‌کننده نامدار آمریکایی برنده جایزه اسکار بود. از مهمترین آثار سینمایی او می‌توان به «ده فرمان»، «کلئوپاترا» و «بزرگترین نمایش روی زمین» اشاره کرد.

پس از مرگ سیسیل بی‌دومیل در سال ۱۹۵۹، خانواده او نزدیک به سه دهه مالکیت خانه را در اختیار داشتند تا اینکه در سال ۱۹۸۸ خانه را فروختند. این خانه کلاسیک در سال ۱۹۱۳ بنا شده است.

نام آنجلینا جولی بازیگر ۴۱ ساله سینما سال گذشته به دلیل جدایی از برد پیت در صدر اخبار قرار گرفت. او که یک بار برای بازی در فیلم «دختر از هم گسیخته» برنده جایزه اسکار شده است، بیشتر برای بازی در آثار پرطرفداری چون «لارا کرافت»، «آقا و خانم اسمیت» و «توریست» شناخته می‌شود.

او علاوه بر بازیگری، نماینده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان است و فعالیت‌های بشردوستانه بسیاری دارد. «در سرزمین خون و عسل»، «شکست‌ناپذیر» و «کنار دریا»‌ از جمله آثار سینمایی او در مقام کارگردان است.

تازه ترین خانه آنجلینا جولی

آنجلینا جولی یکی از صداپیشگان اصلی انیمیشن‌های محبوب «پاندای کونگ‌فو کار» است.

منبع : خبرآنلاین

myportal

۱۶ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی