حادثه در قطار مسیر طرشت

 حادثه در قطار مسیر طرشت

قطار مسیر طرشت به تازگی دچار حادثه ناگواری ناشی از تصادف شد. طی این حادثه مسافرین این قطار در اثر ضربه ای که قطار پشت سر  وارد کرده بود دچار مصدومیت شدند. هنوز اطلاع خاصی از  تعداد مصدومین و آسیب دیدگان در دست نیست. صحبت های معاون عملیات اورژانس و سخنگوی متروی تهران را در این باره بخوانید.

 سخنگوی متروی تهران از برخورد دو قطار مترو در ایستگاه طرشت با یکدیگر خبر داد. در این حادثه که عصر امروز رخ داد دستکم ۲۰ نفر مجروح شده اند.

سخنگوی مترو ضمن اعلام این خبر درباره جزییات این حادثه گفت: قطار اول در ایستگاه متوقف بود که قطار دوم با سرعت خیلی کم به عقب آن برخورد می‌کند اما به دلیل سرعت بسیار پایین هیچگونه تلفات جانی نداشته است.

احسان مقدم تصریح کرد: به دلیل برخورد و ازدحام مسافران حال برخی افراد نامساعد شد که به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون عملیات اورژانس نیز در این زمینه اعلام کرد: به محض اطلاع از برخورد شدید ۲ قطار مترو در ایستگاه طرشت، سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و تکنسین های زبده اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

وی با تاکید بر این که هنوز از تعداد مجروحان احتمالی آماری در دست نیست‎ گفت: قطار مسیر طرشت به سمت فرهنگسرا در ایستگاه توقف کرده بود و هنوز درهای قطار باز نشده بود که قطار دیگری از پشت و با سرعت به این قطار کوبید.

برخورد ۲ قطار مترو در ایستگاه طرشت ۲۰ مصدوم برجا گذاشت

احسان مقدم عصر سه شنبه به ایرنا گفت: ساعت ۱۸ و ۱۵ امروز حادثه برخورد ۲ رام قطار در ایستگاه طرشت به مرکز اطلاع رسانی مترو تهران اعلام شد.

وی بیان کرد: یک رام قطار در محل ایستگاه طرشت به سمت فرهنگسرا متوقف بود که ناگهان یک رام قطار با سرعت کم به عقب قطار متوقف شده برخورد کرد.

حادثه در قطار مسیر طرشت

مقدم خاطرنشان کرد: بلافاصله اقدامات اولیه ایمن سازی انجام شد و چند مسافر دچار مصدومیت جزیی بودند که توسط عوامل اورژانس بصورت سرپایی مداوا شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز گفت: ساعت ۱۸ و ۱۸ این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

حسن عباسی افزود: با حضور عوامل اورژانس تاکنون حدود ۲۰ نفر از مصدومان بصورت سرپایی مداوا شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مصدومی به مراکز درمانی منتقل نشده خاطر نشان کرد: عملیات درمانی عوامل اورژانس تهران در محل حادثه همچنان ادامه دارد.

جام جم آنلاین،

myportal

۱۷ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی