گرامیداشت قهرمانی کریستیانو رونالدو

گرامیداشت قهرمانی کریستیانو رونالدو

 کریستیانو رونالدو از قهرمانان به نام  در لیگ قهرمانان اروپا به شمار می رود وی از پرطرفدارترین فوتبالیست ها در دنیاست. ستاره پرتغالی رئال مادرید در این فصل توانست به خوبی بدرخشد. به همین منظور تصویر جدیدی از وی در کنار   جام قهرمانی برای فیفا ۲۰۱۸ منتشرشده است که در ادامه میبینید.

با پایان این فصل رقابت‌های اروپا که با قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا همراه بود، با قاطعیت می‌توان گفت که این فصل یکی از فصل‌های درخشان کریستیانو رونالدو بود.
در همین راستا، «بلیچرریپورت»، فوتوشاپ جالبی از رونالدو را منتشر کرده. در این عکس جام قهرمانی در کنار رونالدو، و فیفا ۲۰۱۸ که کریس به چهره کاورش تبدیل شده، در دستان ستاره پرتغالی رئال مادرید دیده می‌شود.
 کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو ، متولد ۵ فبریه سال ۱۹۸۵، در شهر فونچال ایالت مادیرا، پرتغال است. وی عضو باشگاه رئال مادرید اسپانیا و کاپیتان تیم ملی پرتغال است. کریس رونالدو در سن ۲۳ سالگی اولین توپ طلای خود را دریافت کرد و در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ دومین و سومین توپ طلای خود را کسب کرد. رونالدو در سن ۲۸ سالگی ۴۰۰ گل خودش در رده ی حرفه ای را به ثمر رساند. رونالدو اولین پرتغالی است که سه توپ طلا برده است و اولین بازیکنی است که ۴۴ کفش طلا اروپا را در کارنامه دارد. در ۱۰۰۰امین سالگرد فدراسیون فوتبال پرتغال ، رونالدو به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال معرفی شد، همچنین رونالدو به همراه منچستریونایتد و رئال مادرید ۱۶ جام کسب کرده است.
روز نو

myportal

۱۸ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی