سید رضا ثابتی ورزشکار شهید حادثه تروریستی

سید رضا ثابتی ورزشکار شهید حادثه تروریستی

 به تازگی خبردارشدیم یکی از شهدای حادثه تروریستی ورزشکار پرافتخار کشورمان بوده است وی از بازیکنان سابق تیم های نفت و جم بوده است.سید رضا ثابتی  از شهدای این حادثه در مجلس بود.  وی ابتدا غیرقابل شناسایی بود و با پیگیری های وزارت اطلاعات و حضور خانواده اش شناسایی شد.
پس از تائید یکی از اعضای خانواده، یک فوتبالیست آبادانی در میان شهدای عملیات تروریستی روز گذشته در مجلس شناسایی شد.

 نام فوتبالیست از شهدای حادثه تروریستی

نام فوتبالیست از شهدای حادثه تروریستی , سید رضا ثابتی از کارمندان اداره بندر آبادان و از بازیکنان سابق تیم های نفت و جم بود که روز گذشته در حادثه تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
کمال محمد مطوری یکی از وابستگان وی ضمن تائید این خبر گفت: شهید ثابتی که برای پیگیری برخی امور به مجلس رفته بود در حمله تروریستی روز گذشته در مجلس به شهادت رسید.

وی افزود پس از اعلام خبر حمله به مجلس شورای اسلامی برای اطلاع از صحت و سلامت این شهید بزرگوار پیگیر شدیم تا اینکه به ما گفتند که در میان شهدا یک نفر غیرقابل شناسایی وجود دارد (به دلیل اثابت تیر به صورت) که برای آن دو نفر از بستگان برای شناسایی رفته و بر اساس مشخصات ظاهری وی را شناسایی کردند.
مطوری گفت: برای اطمینان بیشتر و تائید نهایی برادر وی به تهران اعزام و متاسفانه وی نیز پس از مشاهده پیکر این شهید، او را شناسایی و تائید کرد و تلفنی موضوع شهید شدن وی را به ما اطلاع داد.وی تصریح کرد: سید رضا ثابتی ۴۰ سال سن داشت و از وی دو فرزند دختر بر جای مانده است.

رکنا

myportal

۱۹ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی