نگار فروزنده در دوره های مختلف زندگی

نگار فروزنده در دوره های مختلف زندگی

نگار فروزنده بازیگر سینما و تلویزیون در نقش های متفاوتی ظاهر شده است. در این تصویر تغییرات مختلف در چهره این بازیگر را میبینید که از کودکی تا بزرگسالی به نمایش گذاشته شده اند. وی مدعی شده است هیچگونه عمل زیبایی روی صورتش انجام نداده است به بیوگرافی این بازیگر در ادامه این مطلب دقت کنید.

نگار فروزنده جزء بازیگرانی است که جراحی های متعددی انجام داده است. این بازیگر ۳۸۸ ساله در این چندسال کم کار تر از گذشته شده است. عکسی از تغییر چهره نگار فروزنده از کودکی تا بزرگسالی وی تهیه شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

نگار فروزنده (زاده ۳ تیر ۱۳۵۷ در شمیران، تهران) بازیگر ایرانی است.وی کلاس‌های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذراند و سپس به سینمای حرفه‌ای ایران روی آورد. بهترین بازی او در فیلم کافه ستاره اثر سامان مقدم بوده‌است. او بازیگری را از ۱۴ سالگی آغاز کرد.  پس از بازی در فیلم پاپیتال، بسیاری از منتقدان بازی وی را ستودند. وی در دو فیلم از داریوش مهرجویی در سه نقش حضور یافت. مسعود کیمیایی، ابراهیم حاتمی‌کیا دیگر اسامی ثبت‌شده در کارنامۀ هنری اوست. از ویژگی‌های بارز بازیگری نگار فروزنده، ایفای نقش‌های متفاوت است.

جام نیوز

myportal

۱۹ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی