روش تهیه ماسک زیبایی با جعفری

روش تهیه ماسک زیبایی با جعفری

برای روشن کردن پوست صورتتان می توانید از ماسک جعفری استفاده کنید. برای تهیه این ماسک نیاز به برگ جعفری و لیمو یا سرکه سیب دارید در این بخش به خاصیت های مختلف برگ جعفری اشاره خواهیم کرد. هریک از مواد تشکیل دهنده این ماسک زیبای و جوانی به رسیدن شما به پوست ایده آلتان کمک زیادی خواهند کرد.

به کمک این ماسک طبیعی پوست صورت شما روشن شده و زیبایی و جوانی را با هزینه کم به سرعت حس می‌کنید.

زیبایی و جوانی موضوعی است که بسیار‌ی از خانم‌ها و حتی آقایان درصدد دست‌یابی به آن بوده و هزینه‌های زیادی برای رسیدن به زیبایی صرف می‌کنند.

 در این مطلب دستورالعمل طبیعی و ارزان قیمتی را معرفی خواهیم کرد که از برگ جعفری و لیمو یا سرکه سیب تهیه می‌شود، این دستور طبیعی به روشن کردن پوست صورت و پاکسازی و از بین بردن لکه‌های تیره و کک و مک کمک زیادی می‌کند.

 ** برگ جعفری

برگ جعفری خاصیت جوان‌سازی،ضد چین و چروک، ضدآکنه و رفع تیرگی و حساسیت‌های پوستی داشته و به درخشندگی و سلامت پوست کمک زیادی می‌کند.

جعفری حاوی مواد معدنی و ویتامین‌ c بوده و آب این سبزی که به عنوان اسانس از آن در بسیاری محصولات استفاده می‌شود غنی از منگنز و پتاسیم است.

جعفری همچنین در مبارزه با تب، بیماری‌های دستگاه ادراری و کلیوی، دیابت، خستگی و التهاب چشم بسیار مفید است.

بسیاری از برندهای مشهور آرایشی از جعفری در محصولات خود استفاده کرده و محصول خود را با عنوان جوان کننده و احیا کننده قوی پوست به فروش می‌رسانند.

جعفری در کاهش قرمزی، سوزش، خارش، رفع شلی و افتادگی پوست، آکنه و جوش‌های سر سیاه نقش حیرت انگیزی دارد.

مواد تشکیل دهنده ماسک زیبای و جوانی:
– یک قاشق چای خوری آب لیمو یا سرکه سیب
– دو قاشق غذاخوری از برگ جعفری، خرد شده

 – ۲۰۰ میلی لیتر آب

طرز تهیه ماسک موی خانگی و ضد آکنه:
آب را در یک قابلمه ریخته و آن را بر روی حرارت قرار دهید، هنگامی که آب شروع به جوشیدن کرد، برگ جعفری خرد شده را به آن اضافه و اجازه دهید حدود پانزده دقیقه بجوشدریال سپس پس از سرد شدن یک قاشق چای خوری آب لیمو یا سرکه سیب به آن اضافه کنید، حال ترکیب زیبایی و ضد جوش شما اماده است کافی است آن را در یک ظرف شیشه‌ای ریخته و در یخچال نگهداری کنید.

طرز استفاده:
این لوسیون باید هر روز صبح و شب مورد استفاده قرار گیرد تا خاصیت آن را مشاهده کنید.

به کمک این دستورالعمل منافذ باز پوست به طور کامل بسته شده و با رفع آکنه و جوش‌های سر سیاه پوست شما سفیدتر و زیباتر شده و جوان می‌مانید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

myportal

۲۰ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی