با سایه چهره خود را برنزه کنید

با استفاده از سایه های مختلف می توانید صورت خود را برنزه کنید و جلوه ای دیگر به چهره خود دهید. با استفاده از محصولات آرایشی برنزه شدن را تجربه کنید. انواع سایه های پودری در این زمینه به شما کمک میکنند.  آرايش برنزه این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. با تركیب رنگ‌هايش مخصوص می توانید پوستتان را طلایی کنید.

با اين كوچولوها برنزه شويد!

شايد تا امروز بهترين راه‌حل براي برنزه‌شدن چهره‌تان استفاده از كرم‌پودرها و رژگونه‌هاي برنزه بوده است، اما به شما مي‌گوييم كه جز این‌ها با لوازم آرايشی ديگر هم مي‌توانيد آرايش خود را برنزه نشان دهيد. يكي از همين برنزه‌كننده‌ها سايه‌هاي چشم است كه تأثیر زيادي روي پوست برنزه شما دارد و شما را تير‌ه‌تر نشان مي‌دهد.

سايه‌اي براي براق‌كردن چشم

اين سايه در چهار رنگ است كه به چشمان شما ظاهري براق مي‌دهد. در اين سايه‌ها آب وجود دارد، ولي به‌محض زدن به‌سرعت از حالت خيس به حالت خشك درمي‌آيد. اصلا نگران پاك‌شدن اين سايه‌ها نباشيد؛ چون دوام آن‌ها زياد است.

برنزه‌شدن با سايه‌اي رؤيايي

سایه‌هایی هستند که در ميان كارشناسان به سایه‌های رؤيايي شهرت دارند. سايه‌هايی که تنوع چشمگيري دارند و حتي بيشتر آرايشگران داخلي كشور از آن‌ها براي آرايش مشتريان خود استفاده مي‌كنند. اين سايه‌ها هرچند گران‌قيمت هستند، اما بسيار فشرده و پرمصرف‌اند و با رنگ‌دهي بسيار بالا به‌طور يكنواخت روي پوست قرار مي‌گيرند. با زدن اين سایه‌ها درخشش طلايي زيبايي روي پلك خود داريد.

راز زيبايي در بهار و تابستان

چيزي كه این نوع سايه آن را از ساير سايه‌ها جدا مي‌كند و نام بهترين‌ها را به آن مي‌دهند، داشتن پودر نرم است كه مثل مرواريد مي‌درخشد، به‌راحتي روي پلك شما پخش مي‌شود و به‌هیچ‌عنوان به اطراف چشم پس نمي‌دهد. اين سايه پودري كه شامل ذرات طلايي و سفيد است، راز زيبايي شما در روزهای گرم به‌شمار مي‌رود.

جوابگوي هر سليقه

نخستين ويژگي این سایه كه آن را در ميان بهترين‌ها جای‌داده، تنوع رنگ و عرضه آن در رنگ‌‌هاي مختلف است؛ به‌گونه‌ای كه جوابگوي هر سليقه‌اي خواهد بود و شامل چهار رنگ صورتي-مرواريدي، بنفش رنگ‌پریده، برنزه شكلاتي و قهوه‌اي-خاكستري است كه از كيفيت بالايي برخوردار است. اين سايه با اين تركیب رنگ‌هايش مخصوص پوست‌هاي برنزه است.

جلوه مرواريدي

اين هم يك سايه ايده‌آل كه رنگ آن بي‌نظير است. از اين رنگ سايه اغلب براي برنزه‌شدن استفاده مي‌كنند. ۸۰درصد اين سايه رنگدانه‌هاي معدني است كه باعث مي‌شود خشك و پودري شود. اين سايه جلوه مرواريدي زيبايي به چشمان شما مي‌دهد.

ظاهري درخشان

نظرتان راجع‌به این سایه‌های خوش‌رنگ چيست؟ این سایه طرفداران خاصي بين دخترخانم‌هاي جوان و خوش‌سليقه دارد و در رنگ‌های متنوع موجود است. اين سایه‌های برجسته‌ با رنگ‌هاي متنوعش مناسب براي آرايش برنزه است و ظاهري درخشان به پوست شما مي‌دهد.

 

myportal

۲۱ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی