فال مخصوص آقایان و خانم ها

فال مخصوص آقایان و خانم ها

این فال به صورت جداگانه برای مردان و زنان متولد در ماه های مختلف سال به خوانندگان ارائه می شود . متولدین ماه های مختلف به راحتی می توانند با خواندن این فال از اتفاقات و رخدادهای پیش روی خود در طول سال مطلع شوند. فال و طالع بینی از قدیم الایام طرفداران مخصوص به خود را داشته و با توجه به ستاره ها و پیشگویی های مختلف در آداب و رسوم مختلف به دست آمده است.

فال آقایان

فروردین

در یکی از روزهای گذشته کاری انجام داده‌اید که چندان باب‌میل شریک عاطفی‌تان نبوده است. شما باید سعی کنید هرچه سریع‌تر برای حل اختلاف با او وارد عمل شده و شرایط جدیدی را به‌وجود آورید. حواس‌تان باشد هیچ‌کس به اندازه خودتان نمی‌تواند به شما کمک کند. سعی کنید تصمیمات جدیدی را اتخاذکرده و برخی از اشتباهات گذشته‌تان را جبران کنید. به‌زودی با شرایط سختی مواجه خواهید شد که احتمال دارد شما را دچار ترس از آینده کند. مطمئن باشید شما از عهده انجام کارهای بزرگی برمی‌آیید و اگر به خودتان مسلط باشید، قطعا از موانع زندگی عبور خواهید کرد. به خدا توکل‌کرده و سعی کنید در قضاوت‌های‌تان دقیق‌تر باشید.

اردیبهشت

ارزش دوستان نزدیک را بدانید و مهربانی آن‌ها را فراموش نکنید. حواس‌تان باشد شما نسبت به آدم‌های زیادی مسئول هستید و نباید به‌راحتی این احساس مسئولیت را فراموش کنید. آن‌قدر نسبت به شرایطی که امروز دارید، شاکی نباشید. مطمئنا اشتباهات گذشته شما در به‌وجودآمدن شرایط امروزتان بی‌تأثیر نبوده. برای رسیدن به هدف، مسیری طولانی در پیش دارید که فقط با اعتمادبه‌نفس و هماهنگی می‌توانید این مسیر را طی کنید. روزهای خوبی پیش‌رو خواهید داشت و اگر دقت کنید، می‌توانید از این روزها بهترین بهره‌برداری را انجام دهید. اگر از دست کسی دلخور هستید، بهتر است این مسئله را مستقیما با خودش در میان بگذارید.

خرداد

زمان زیادی برای رسیدن به آن‌چه سال‌ها انتظارش را کشیده‌اید، باقی نمانده است. تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا این قدم‌های پایانی را با قدرت بیشتری طی کنید. فراموش نکنید که خلق‌وخوی آرام‌تر و خیرخواهی بیشتر می‌تواند در پیروزی‌های معنوی زندگی موثر باشد. شما زمانی به ‌آرامش روحی می‌رسید که در معنویات پیروز شوید. خانواده درجه یک شما همیشه خیرتان را می‌خواهند. سعی کنید نسبت به آن‌ها مهربان‌تر بوده و بیشتر از قبل با آن‌ها به گپ‌وگفت بپردازید. به‌زودی خبری را می‌شنوید که شاید چندان قابل‌باور نباشد، ولی بهتر است خیلی زود آن را باور کنید‍. صبور باشید و تا جایی که می‌توانید خصوصیات منفی اخلاقی‌تان را اصلاح کنید.

تیر

خدا را شکر کنید که توانسته‌اید تعداد زیادی از آدم‌های دوروبرتان را با خود همسو کنید. یادتان باشد جایگاه امروز شما آرزوی خیلی از آدم‌هاست. به خودتان مغرور نشوید و بدانید همه‌چیز دست خداست. بهتر است نگرانی‌های‌تان را نزد خودتان نگه‌دارید و با ابراز آن‌ها دیگران را دچار استرس نکنید. البته این به آن معنا نیست که مشورت با اطرافیان را فراموش کنید. خیلی‌وقت‌ها تنها چیزی که می‌تواند برای شما مفید باشد، مشورت با آدم‌های قابل‌اطمینان است. سعی کنید از اتفاقات دیروز و امروز برای فردای‌تان استفاده‌کرده و برای رسیدن به راه‌حل اصلی عجله نکنید. خبر خوبی در راه است که قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

مرداد

این روزها تا جایی که می‌توانید مراقب حال‌وروز شریک عاطفی خود باشید و سعی کنید از مشکلات او مطلع شوید. مطمئن باشید هیچ‌کس به اندازه شما نمی‌تواند شرایط را برای او هموار کند. تمام اتفاقاتی که در گذشته رخ‌داده مربوط به همان دوران است و بهتر است گذشته‌ها را فراموش کنید. تفکر خود را به‌روز کنید و برای آینده برنامه‌ریزی داشته باشید. تمام آدم‌هایی که در زندگی شما حضور دارند، مشکلات خاص خود را دارند و قطعا شما نمی‌توانید از آن‌ها توقعات عجیب‌وغریبی داشته باشید. عصبانیت خود را کنترل کنید و حواس‌تان باشد شعله‌های خشم می‌تواند زندگی را به آتش بکشد. کمی از غرور خود بکاهید و به این بیندیشید که دیگران هم می‌توانند به اندازه خودشان مغرور باشند.

شهریور

پنهان‌کردن واقعیت یکی از ایرادات اخلاقی شما به‌حساب می‌آید که نه‌تنها به خودتان بلکه به دیگران نیز لطمه وارد خواهد کرد. سعی کنید تا جایی که می‌توانید صادق باشید و از این که حقیقت‌های زندگی برای دیگران (خصوصا آدم‌هایی که به شما نزدیک‌تر هستند) فاش شود، نهراسید. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که شما را از رسیدن به اهداف‌تان ناکام می‌گذارد، عجله است؛ آن‌قدر عجول نباشید. برای این که شرایط رسیدن به ایده‌آل‌تان فراهم شود، باید کمی صبور باشید. یادتان باشد تا زمانی که خودتان از روی منطق صحبت نکنید، نمی‌توانید انتظار عکس‌العمل‌های منطقی داشته باشید. سعی کنید احساسات خود را کنترل‌کرده و دست به هر کاری نزنید.

مهر

در تصمیم‌گیری و ابراز احساسات خود همواره عجله می‌کنید و همین مسئله باعث می‌شود دیگران به خودشان اجازه دهند در مورد شما به‌راحتی قضاوت کنند. به‌طور مثال شاید امروز به‌خاطر قرارگرفتن در شرایط خاصی، حرف‌های چند روز قبل خود را که در شرایط دیگری به زبان آورده بودید، به‌طور کامل نقض کنید. عکس‌العمل‌های احساسی این‌چنینی باعث می‌شود از میزان اعتبارتان نزد دیگران کاسته‌شده و درنهایت روابط اجتماعی‌تان تحت‌تأثیر قرار بگیرد. شما امانت‌دار خیلی خوبی هستید و همین خصوصیت مثبت در رابطه با رازداری‌تان نیز صادق است. مطمئن باشید با حفظ امانت و راز دیگران تبدیل به انسان قابل‌اعتمادی خواهید شد که همه روی شما حساب باز می‌کنند.

آبان

این که شما انسان پرهیجانی هستید و خیلی‌وقت‌ها دنبال ماجراجویی می‌روید، دلیل بر این نمی‌شود که دیگران را نیز به‌راحتی وارد دنیای پرفرازونشیب خود کنید. در دنیا میلیون‌ها انسان زندگی می‌کنند که هرکدام از آن‌ها شرایط روحی و فاکتورهای اخلاقی خاص خودشان را دارند. شما نمی‌توانید توقع داشته باشید همه آدم‌ها شبیه شما باشند. سعی کنید تا جایی که می‌توانید «حسادت» را از خودتان دور کنید. حسادت‌ورزی نه‌تنها باعث می‌شود نگاه دیگران به شما تغییر کند، بلکه روح خودتان را نیز عذاب می‌دهد. مسافرت کوتاهی پیش‌رو دارید که برای تغییر حال‌وهوای‌تان بسیار مناسب است. اگر دل‌تان برای کسی تنگ‌شده، بهتر است بدون اتلاف وقت به ملاقاتش بروید.

آذر

آن‌قدر از بیماری‌های کوچک و زودگذر هراس نداشته باشید. شما با ترس و واهمه‌ای که از یک حساسیت یا سرماخوردگی ساده دارید، نه‌تنها خودتان بلکه دیگران را نیز آزار می‌دهید. گاهی‌اوقات بهتر است کمی بیشتر به فکر آینده‌تان باشید و برای رسیدن به اهداف بزرگ برنامه‌ریزی کنید. برنامه‌ریزی برای آینده به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند به معنای عدم لذت‌بردن از زندگی امروز باشد. شما می‌توانید درعین‌حال که از امروزتان لذت می‌برید، مسیر آینده‌تان را نیز هموار کنید. هیچ‌وقت «عشق» را فراموش نکنید، تنها چیزی که در پیچ‌وخم و فرازونشیب زندگی به داد روح انسان می‌رسد، «عشق» است. عاشق باشید و به این که کسی عاشق شماست، افتخار کنید.

دی

هیچ‌وقت فراموش نکنید که یکی از موانع اصلی پیشرفت بشریت در طول تاریخ، ترس و واهمه از انجام کارهای جدید و به‌وجودآمدن تغییر در زندگی است. شاید شما در حال حاضر از شرایطی که دارید، رضایتی نسبی داشته باشید، ولی برای پیشرفت بیشتر می‌توانید دست‌ به‌ کارهایی بزنید که احتمال پیروزی‌های جدید را برای‌تان فراهم می‌کند. از آشنایی با آدم‌های تازه استقبال کنید. نیازی نیست برای حفظ موقعیت خود دست به تشریفات آن‌چنانی زده و دیگران را بیش‌ازحد جدی بگیرید. رفتار و گفتار شما اصلی‌ترین نشانه‌هایی است که دیگران را متوجه شرایط کرده و به آن‌ها از شخصیت و موقعیت شما آگاهی می‌دهد. عجول نباشید، شاید هنوز وقتش فرا نرسیده.

بهمن

گاهی‌اوقات دچار استرس‌هایی می‌شوید که خودتان هم می‌دانید چندان منطقی و موجه نیستند. شما برای این که از شر این نگرانی‌ها خلاص شوید، فقط کافی است کمی به گذشته‌تان بنگرید. تمام این نگرانی‌ها در طول تمام سال‌های گذشته نیز با شما همراه بوده‌اند، ولی بارها دیده‌اید که شرایط بسیار ساده‌تر از آن‌چه فکرش را می‌کنید، مساعد می‌شود. نیازی نیست تمام نگرانی‌های خود را با شریک عاطفی‌تان درمیان بگذارید؛ گاهی‌اوقات بیان‌کردن نگرانی‌های ناچیز شما باعث ایجاد نگرانی‌های بزرگ در دل طرف مقابل‌تان می‌شود. برای رسیدن به بزرگ‌ترین هدف زندگی‌تان باید بیشتر از این‌ها تلاش کنید. فراموش نکنید که تک‌تک روزهای عمر شما حکم فرصتی طلایی را دارند.

اسفند

اگر در طول چند هفته اخیر چندان از شرایط زندگی‌تان راضی نبوده‌اید، این مژده را به شما می‌دهیم که به‌زودی اتفاقات خوبی برای‌تان رخ خواهد داد. یکی از بزرگ‌ترین خواسته‌های‌تان طی چند روز آینده برآورده می‌شود و این اتفاق مثبت تأثیر فوق‌العاده خوبی در روحیه شما ایجاد خواهد کرد. از تغییراتی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد، هراسی نداشته باشید، شاید همین تغییرات جزئی و ناچیز که در ظاهر امر چندان مثبت به نظر نمی‌رسند، پایه و اساسی برای تغییرات بزرگ و تأثیرگذار زندگی شما باشند. به‌زودی در جمعی حضور پیدا می‌کنید که تک‌تک آدم‌ها از حضور شما استقبال کرده و پیشنهادات تجاری خوبی نیز ارائه می‌دهند. نسبت به مشکلات افراد دوروبر خود بی‌تفاوت نباشید.

فال خانم‌ها

فروردین

سعی کنید تا جایی که می‌توانید نسبت به حضور آدم‌های جدید در زندگی و محل کارتان واکنش مثبت نشان دهید. شاید گاهی‌اوقات ورود یک یا چند غریبه باعث ‌شود که شما احساس خوبی نداشته باشید، ولی مطمئن باشید که هرگونه عکس‌العمل از طرف شما با قضاوت اطرافیان همراه خواهد بود؛ اطرافیانی که شاید برخی از آن‌ها جزو آدم‌های مهم زندگی‌تان باشند. به‌زودی بر سر دوراهی قرار می‌گیرید که زندگی‌تان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. گاهی اوقات بعضی از پیشنهادها بسیار وسوسه‌کننده به نظر می‌رسند، ولی حواس‌تان باشد که تشخیص راه درست از غلط کار سختی نیست. برای این که به آرامش روحی بیشتری برسید، بهتر است در طول روز حداقل یک ساعت با خودتان خلوت‌کرده و به این بیندیشید که شاید همه‌چیز می‌توانست بدتر از این باشد!

اردیبهشت

دقیقا از کسانی که توقع لطف دارید، کم‌لطفی می‌بینید و البته در نقطه مقابل دوستان مهربانی نیز در زندگی‌تان حضور دارند که شما را با خوبی‌های‌شان شگفت‌زده می‌کنند. اگر از دست کسی ناراحت هستید، بهتر است یا او را ببخشید یا با خودش در رابطه با مشکلاتی که به‌وجودآمده صحبت کنید. این که شما نزد افراد مختلف بدگویی شخصی را می‌کنید، اصلا جالب نیست. البته قطعا خودتان هم نیت بدی ندارید، ولی گاهی‌اوقات برخی از احساسات درونی‌تان باعث می‌شود دست‌ به‌ کارهایی بزنید که دور از انتظار است. احساسات خود را کنترل کنید. یادتان باشد اولین کسی که می‌تواند به شما کمک کند، خودتان هستید. به‌زودی یکی از افرادی را که دلتنگ او هستید، ملاقات خواهید کرد و این اتفاق تا حد زیادی روحیه‌تان را عوض می‌کند.

خرداد

سعی کنید مانند گذشته به خودتان تکیه‌کرده و میزان توقعات‌تان از اطرافیان را کاهش دهید. امروزه برخلاف آن چیزی که شما می‌خواهید، همه‌چیز حول نفع شخصی آدم‌ها می‌گذرد. شما علاقه زیادی به موفقیت‌های گروهی دارید، ولی موفقیت گروهی زمانی به‌دست می‌آید که سایر اعضای گروه نیز حاضر باشند در کنار شما به‌سوی هدف قدم بردارند. کمی نسبت به حال‌وروز شریک عاطفی‌تان کم‌توجه شده‌اید. سعی کنید بیش‌ازپیش با او درددل کرده و جویای احوالش باشید. به‌زودی با شخصی مواجه خواهید شد که تا حد زیادی شبیه به خودتان است! او دقیقا همان اهدافی را دنبال می‌کند که شما در پی رسیدن به آن هستید. از تجربیات دوست جدیدتان استفاده کنید.

تیر

مهر و علاقه قبلی شما نسبت به نزدیکان‌تان این روزها زبانزد خاص و عام شده! خیلی مراقب باشید تا مبادا در اثر حساسیت اطرافیان، ‌کدورتی بین شما و عزیزان‌تان به‌وجود بیاید. راهی که در پیش گرفته‌اید بسیار خوب است و قطعا عاقبت روشنی خواهد داشت. سعی کنید در فصل بهار از سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی لذت ببرید. دوستان قدیمی را فراموش نکنید. خیلی‌وقت‌ها مرور خاطرات گذشته در کنار دوستانی که سال‌هاست شما را می‌شناسند، باعث روحیه‌گرفتن شما می‌شود. سعی کنید در مهمانی‌های بزرگ شرکت‌کرده و زیباترین لباس‌ها را بپوشید. استقلال شغلی یکی از مزایایی است که قطعا به آن نیاز پیدا خواهید کرد. باز هم تأکید می‌کنیم که از صحبت‌های بیهوده اطرافیان دوری کنید.

مرداد

گاهی‌وقت‌ها درست زمانی تصمیم می‌گیرید حرف د‌ل‌تان را بگویید که خیلی دیر شده است. مواظب باشید غرور بی‌جا مانع از این نشود که احساسات واقعی و درونی خود را از آدم‌های اطراف پنهان کنید. مسافرت کوتاهی در پیش دارید که شاید در نگاه اول برای شما چندان جالب نباشد، ولی مطمئنا در سفرهای کوتاه می‌توان به تجربه‌های بزرگ دست پیدا کرد. این‌قدر تنها و گوشه‌نشین نباشید، باور کنید هیچ‌چیز به اندازه تنهایی انسان را افسرده نمی‌کند. به دوستان نزدیک‌تان بدبین نباشید! آن‌ها می‌توانند بهترین انسان‌های زندگی شما بوده و سنگ‌صبورتان باشند. سعی کنید راهی را که شروع می‌کنید تا پایان ادامه دهید و به‌هیچ‌عنوان از شکست‌خوردن واهمه نداشته باشید. وقفه‌ای در کارتان ایجاد می‌شود، ولی نگران نباشید؛ چراکه همه مشکلات به‌زودی حل خواهد شد.

شهریور

گاهی اوقات حساسیت‌های بیش‌ازاندازه شما در ابراز لطف و مهربانی به دیگران باعث بروز سوءتعبیر شده و نتیجه خوبی را برای‌تان به‌همراه نخواهد داشت. شما برای این که به آدم‌های دوروبر محبت کنید، باعث رنجش‌خاطر نزدیکان‌تان می‌شوید! به‌دست‌آوردن محبوبیت در میان اقوام و خویشاوندان یکی از اهداف بزرگ شما بوده و هست، اما فراموش نکنید که به اجبار نمی‌توان ذهن دیگران را هدایت کرد. کمی بیشتر به ورزش و تفریح بپردازید تا روحیه خسته‌تان را تسکین یابد. به‌زودی در یک مراسم شادمانی حضور پیدا خواهید کرد و شاید برخی از برخوردها باعث آزردگی خاطرتان شود! احساس شک و بدبینی را از خود دور کنید.

مهر

برخی از مشکلات جدی را بیش‌ازاندازه ساده می‌پندارید و همین ساده‌گرفتن‌های بیش‌ازحد می‌تواند به ضررتان تمام شود. سعی کنید برای دستیابی به بهترین راه‌حل ممکن با اطرافیان نزدیک و مورداطمینان مشورت کنید. از پدرومادر خود غافل نشوید؛ چراکه دعای خیر آن‌ها در سرنوشت شما تأثیر چشمگیری دارد. حواس‌تان باشد که ممکن است گاهی‌اوقات آن‌ها را با کوچک‌ترین کم‌توجهی از خودتان برنجانید. به‌زودی با پیشنهادهای جالبی مواجه خواهید شد که بسیاری از این پیشنهادها به‌هیچ‌عنوان برای شما مناسب نیست، ولی پذیرش یک مورد از آن‌ها می‌تواند روند مفیدی را در زندگی‌تان ایجاد کند. قبل از اتخاذ هر تصمیمی بهتر است تمام جوانب آن را در نظر بگیرید.

آبان

برای رسیدن به آن‌چه در نظر دارید، مسیر بسیار پیچیده‌ای وجود دارد. مطمئن باشید به‌تنهایی از عهده کارهای سنگین برنمی‌آیید و باید از کمک دیگران نیز استفاده کنید. سعی کنید احساس گذشت را جایگزین روحیه «انتقام‌جویانه» کرده و به‌جای این که وقت خود را صرف افکار منفی کنید تا اندازه‌ای به زیبایی‌های بخشش بیندیشید. کسی که شما را آزرده‌خاطر کرده همیشه ‌آدم بدی نیست. شاید خودش بداند که اشتباه‌کرده ولی نتواند این مسئله را با شما درمیان بگذارد. شما روحیه صبوری دارید و بهتر است که این خصوصیت مثبت اخلاقی را در خودتان تقویت کنید. در دنیای امروزی هرقدر صبر و تحمل بیشتری به خرج دهید، به سود خودتان خواهد بود.

آذر

تب‌وتاب زیادی این روزها دارید. حس زندگی، نشاط و پشتکار را در وجود خودتان زنده نگه‌داشته و سعی کنید تا جایی که می‌توانید در مسیر کاری‌تان پیشرفت کنید. اگر دقت کرده باشید، هروقت اعتمادبه‌نفس خودتان را تقویت کرده‌اید، با نتایج بهتری مواجه شده‌اید. الان دقیقا زمانی است که شما به اعتمادبه‌نفس بالا احتیاج دارید. اعتمادبه‌نفس بالا می‌تواند مسیرتان برای رسیدن به هدف را هموارتر کند. خیلی مواظب باشید که اسرار دیگران را جایی بازگو نکنید. کسی که راز دل خود را با شما در میان گذاشته، قطعا احساس‌کرده که انسان قابل‌اعتمادی هستید. مبادا بر اثر اشتباه‌های کوچک و بزرگ اعتبار خودتان را نابودکرده و اطرافیان‌تان را آزرده‌خاطر سازید.

دی

گذشته را فراموش کنید! هر اتفاقی که در گذشته رخ‌داده تمام‌شده و شما به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانید آن را فراموش کنید. طبیعتا همه انسان‌ها گاهی‌اوقات اشتباه می‌کنند، ولی بهترین تصمیم ممکن این است که به آینده فکر کرده و از اشتباهات‌مان درس بگیریم. البته گاهی‌اوقات آینده‌نگری شما نیز به‌حدی شدید است که باعث وسواس و نگرانی‌های بی‌دلیل می‌شود. گذشته را فراموش کنید، از حال لذت‌برده و آینده را یک فرصت طلایی بدانید. بهتر است در جمع افرادی که سعی دارند زندگی خود را یک‌شبه تغییر دهند، حضور پیدا نکنید! قطعا خودتان می‌دانید که منظور از این جمله چیست و شخص موردنظر را در زندگی‌تان شناسایی خواهید کرد. بهتر است تا جایی که می‌توانید از او دوری کنید.

بهمن

حواس‌تان باشد که دنیا همیشه بر وفق مراد آدم نخواهد بود. ارزش روزهای خوب را بدانید و آینده‌نگری را نیز به‌هیچ‌عنوان فراموش نکنید. بسیاری از اتفاقات مثبت حال حاضر به‌خاطر آینده‌نگری شما در گذشته به‌وجود آمده است. پس حالا که به جایگاه خوبی رسیده‌اید، سعی در حفظ و ارتقای آن داشته باشید. شما استعداد و خلاقیت‌های خوبی دارید که متأسفانه در بسیاری از مواقع آن‌ها را نادیده می‌گیرید. پرورش و حفظ استعدادها یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. در مورد رفتار آدم‌های اطراف کمتر سختگیری کنید. حواس‌تان باشد تفکر همه آدم‌ها آن‌طور که شما فکر می‌کنید، نیست. اگر قصد مسافرت دارید، بهتر است چند روز قبل از شروع سفر وسایل موردنظرتان را آماده کنید.

اسفند

یادآوری خاطرات تلخ گذشته باعث می‌شود حس نفرت از آدم‌ها در وجود شما تقویت‌شده و انرژی‌های منفی بیشتری در اطراف‌تان به‌وجود بیاید. شما در ایجاد رابطه دوستی و برهم‌زدن آن به‌هیچ‌عنوان انسان موفقی نبوده‌اید و شاید بهتر باشد تا حدی معیارهای خودتان از دوست و دوستی را تغییر دهید. یکی از دوستان سابق و دشمنان امروزتان می‌تواند با بدگویی‌هایش اعتبار شما را نزد دیگران به خطر بیندازد. شاید یک دلجویی یا تماس مصلحت‌آمیز به سودتان باشد. البته نیازی نیست که روابط دوستانه را با او از سر بگیرید، ولی می‌توانید مانع از انتشار تبلیغات منفی برای خودتان شوید. خبر خوشی در راه است که قطعا روحیه‌تان را تغییر خواهد داد.

myportal

۲۱ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی