گلچینی از عجایب خواندنی

گلچینی از عجایب خواندنی

 

عجایبی که در این مطلب میبینید ممکن است برایتان باورنکردنی باشند اما در دنیای واقعی وجود دارند و اتفاق افتاده اند. هریک از این عجایب جزو محالات به شمار می روند. آن ها رکوردهای جالبی در این زمینه ها کسب کرده اند تصاویر جالب و توصیحات خواندنی این  عجایب را از دست ندهید.

توانایی‌های شگفت‌انگیز مرد ۲۴انگشتی

یواندری هرناندز گاریدو لقب «مرد ۲۴تایی» را به‌خاطر انگشت‌های دست‌وپایش کسب کرده است؛ یعنی در هر دست‌وپا شش انگشت دارد و خودش به این انگشتان خیلی افتخار می‌کند.

او می‌گوید تعداد اضافی انگشتانش او را قادر به کارهای عجیب‌وغریب مثل بالارفتن از درختان و مکان‌های صعب‌العبور می‌کند. از مشاغل مهم او عکس‌گرفتن با توریست‌ها و بریدن نارگیل‌هاست که در این کار مهارت زیادی دارد.

اخیرا یکی از گردشگران برای عکس‌گرفتن با او ۱۰دلار پرداخت کرد، درحالی‌که به گفته هرناندز در این کشور مردم به‌طور متوسط ماهیانه ۲۰دلار درآمد دارند.

او شغل ثابتی ندارد و به کمک ۲۴انگشت خود سعی می‌کند امور خانواده خود را بگذراند. در کودکی هرناندز با فیدل کاسترو دیدار داشته است. هرناندز می‌گوید میلیون‌ها دوست از سراسر کشور دارد که هر روز برای دیدن انگشتانش به خانه او می‌آیند، ولی او همچنان به زندگی عادی خود ادامه می‌دهد.

 

تغییر باورنکردنی پیرزن ۸۰ساله بعد از آرایش

معجزه آرایش در تغییر ظاهر زنان با انتشار تصاویری از یک پیرزن ۸۰ساله که بعد از آرایش به‌شدت تغییر کرده است، باز هم سوژه رسانه‌ها شد! این زن ۸۰ساله با میک‌آپ خود را سال‌ها جوان‌تر کرد و به سوژه خبرساز دنیای مد و فشن تبدیل شد.

پیرزن ۸۰ساله به کمک آرایش حرفه‌ای نوه‌اش به‌سرعت در فضای مجازی به شهرت رسید. هنگامی که لیویا ۸۰ساله از نوه‌اش خواست که او را آرایش کند، انتظار نداشت به یک سوژه اینترنت تبدیل شود، اما دقیقا همین اتفاق افتاد. هنرمند آرایشگر کرواتی نشان می‌دهد که چطور استفاده از یک آرایش هوشمندانه می‌تواند حداقل ۲۰سال سن را کمتر نشان دهد. اکنون او در سراسر جهان به نام «Glam-Ma» شناخته‌شده و از این محبوبیت لذت می‌برد.

 

جراحی زیبایی ۲۰۰میلیونی برای باربی‌شدن

تب جراحی پلاستیک و زیباترشدن و معیارهای عجیب زیبایی باعث شد یک دختر تن به هزینه ۲۰۰میلیونی برای تغییر چهره و اندام خود بدهد. این دختر جوان که در آرزوی شبیه‌ترشدن به عروسک باربی بود، برای این هدف هزینه‌ای بیش از ۲۰۰میلیون را خرج کرد. این دختر ۳۰ساله آمریکایی با نام اوفلیا وانیتی برای شباهتش به عروسک باربی تاکنون ده‌ها عمل جراحی انجام داده است. به گفته خودش هزینه این عمل‌ها تاکنون بالای ۵۰هزار دلار بوده است. اوفلیا می‌گوید از کودکی به عروسک زیبای باربی علاقه داشته و آرزو می‌کرده تا روزی شبیه او باشد!

 

چاق‌ترین زن دنیا با این روش ۲۵۰کیلو لاغر شد

جراحان هندی توانستند پس از عمل اسلیو معده زن ۵۰۰کیلویی مصری و تجویز یک رژیم مخصوص، وزن این زن چاق را ۲۵۰کیلوگرم کاهش دهند! زنی که با ۵۰۰کیلوگرم وزن سنگین‌ترین زن جهان بود، با انجام این جراحی ۲۵۰کیلوگرم از وزن خود را کاهش داد. امان احمد در ماه فوریه برای عمل جراحی با هدف کاهش وزنش از مصر به هند سفر کرد. او به علت وزن بسیار زیادش در ۲۰سال گذشته هیچ‌گاه از خانه خارج نشده بود. در تصاویر ویدئویی منتشرشده از سوی جراحان هندی نشان داده‌شده که امان کاملا به هوش است و در تخت‌خوابی نشسته و به‌وضوح لاغرتر شده است. پزشکان گفته‌اند بر اثر جراحی کوچک‌کردن معده و رژیم خاص غذایی متکی به غذاهای آبکی و سوپ، امان احمد حدود ۲۵۰کیلوگرم از وزن خود را از دست داده است.

 

این زن تابه‌حال در عمرش میوه و سبزی نخورده

فای کمبل که اهل انگلستان است، نزدیک به ۱۶سال است از غذاهای سالم استفاده نکرده و همیشه تنها خوراکی‌اش فست‌فودها و مواد مضر برای سلامتی بوده‌اند، اما در کمال تعجب وزنش تنها ۶۲کیلوگرم است.

این خانم در کنار رژیم غذایی عجیبش که تنها از فست‌فودها تشکیل شده، مشکل دیگری نیز دارد که به او اجازه نمی‌دهد به‌هیچ‌عنوان به میوه یا سبزی فکر هم بکند؛ زیرا به گفته خودش دیدن میوه یا حتی بو کردن آن‌ها باعث به هم ریختن حال و مریض‌شدنش می‌شود.

در رژیم غذایی او تنها چیپس، پیتزا، همبرگر و… است. مادر این دختر می‌گوید او از روز اول که شروع به خوردن غذا کرد، لب به دست‌پخت من هم نزده است و به‌طورکلی هر غذایی که برای بدن مفید باشد، او را مریض می‌کند. پزشکان دلیل این حالت او را نوعی بیماری خاص دانسته‌اند که تنها با کاهش مصرف خوراکی‌های مضر و افزایش استفاده از میوه و سبزی به‌مرور قابل‌حل است.

 

دوستی جالب این مرد با یک خرس غول‌پیکر

انتشار فیلم و تصویر «جیم کوالزیک» ۵۹ساله و همسرش که در یک مرکز نگهداری از خرس‌ها در شمال نیویورک با یک خرس ۲۲ساله به نام «جیمبو» بازی می‌کند، بیش از ۱۲میلیون بازدیدکننده داشته است. جیمبو به‌همراه ۱۱خرس دیگر در یک مرکز نگهداری از خرس‌ها در منطقه‌ حومه‌ای در شمال نیویورک زندگی می‌کند؛ جیمبو سه متر طول و بیش از ۸۰۰کیلوگرم وزن دارد.

این خانه زیبا با نان زنجبیلی درست‌شده

نان زنجبیلی یکی از خوراکی‌های خوشمزه‌ای است که به شکل همان نان معمولی پخته می‌شود، اما طعمی متفاوت دارد. این نان خوشمزه گاهی‌اوقات به ابزاری برای رکوردزنی نیز تبدیل می‌شود و این روزها یکی از جالب‌ترین رکوردها به کمک آن به ثبت رسیده است. چندی پیش در ایالت تگزاس آمریکا رکورد جالبی با عنوان «بزرگ‌ترین خانه نان زنجبیلی» در دنیا به ثبت رسید. این خانه که توسط یک موسسه خیریه درست‌ شده، ابعادی برابر با ۱۸متر طول، ۱۲متر عرض و ۶متر ارتفاع دارد که در نوع خود کاملا منحصربه‌فرد است. «بیل هورتون» کسی است که ایده اولیه ساخت این خانه را داده و می‌گوید ایده خود را برای اولین‌بار از یک برنامه تلویزیون گرفته است. این مرد که رئیس موسسه خیریه بوده، این خانه را تنها برای جمع‌کردن پول برای بچه‌های بیمار ساخته و درآمدهای آن را برای این افراد کنار گذاشته است.

ساخت این خانه یک‌سال به طول انجامیده و در طی ساخت آن از ۸۱۶کیلوگرم کره، ۷۲۰۰تخم‌مرغ، ۳۲۶۶کیلوگرم آرد، ۱۳۶۱کیلوگرم شکر کاکائویی استفاده شده است. این خانه تمام از جنس نان است و تنها وسایل داخلی آن از نان زنجبیلی ساخته نشده‌اند. مهم‌ترین نکته در مورد این خانه آن است که هوا پس از مدتی ممکن است نان‌ها را خراب و خانه را از بین ببرد، ولی قرار است تدابیری برای آن اندیشه شود. هزینه بازدید از این خانه نفری دو دلار است و صاحب خیریه قصد دارد درآمد حاصل را به بچه‌های دارای بیماری‌های خاص بدهند.

 

این زن در مدت ۲۲سال ۲۰مرتبه باردار شده!

خانواده دوگار در ایالت آرکانزاس انتظار تولد فرزند خود را در آوریل می‌کشند. البته این خبر خوش قبلا ۱۹بار دیگر برای جیم و میشله تکرارشده و این زوج که تقریبا هر ۱۸ماه یک‌بار صاحب فرزندی شده‌اند، خودشان را برای استقبال از نورسیده آماده می‌کنند. آن‌ها ۱۰پسر و ۹دختر دارند که بین دو تا ۲۳سال سن دارند و چهار فرزندشان دو قلو هستند. آن‌ها همچنین در تلویزیون ایالتی آرکانزاس آمریکا برنامه ویژه‌ای تحت‌عنوان ۱۹بچه و بیشتر دارند و از زندگی‌ خود کاملا راضی‌ هستند.

جیم ۴۶ساله و میشله ۴۵ساله است و برای انتقال بچه‌ها از یک اتوبوس قدیمی استفاده می‌کنند. درحالی‌که بچه‌های قبلی آن‌ها در سکوت رسانه‌ای به دنیا آمدند، خبر تولد بیستمین بچه جنجالی را در سایت‌های اجتماعی به‌ راه انداخته و این سیاست عدم کنترل خانواده از سوی آن‌ها طرفداران و دشمنان زیادی پیدا کرده است.

myportal

۲۱ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی