پیشنهادات طراحان لباس برای پوشاک پاییزی

 

پیشنهادات طراحان لباس برای پوشاک پاییزی

 

در این بخش با تازه ترین مد روز پوشاک و لباس آشنا خواهید شد. این طراحی ها مناسب با فصل پاییز و زمستان هستند وبا هر نوع سلیقه ای همخوانی دارند. سعی کنید در انتخاب رنگ پوشاک پاییزی بیشتر دقت کنید. با تازه ترین سبک پوشاک پاییزی به سلیقه طراحان لباس مطرح دنیا آشنا شوید.

  1. پنجه‌هایی به رنگ پر مرغابی

جدیدترین طراحی جسورانه کمپانی پرادا برای کفش‌های مردانه چرم دو بخشی، تنوع بالایی از رنگ‌ها را در کنار هم قرار داده. رنگ‌هایی مثل زرد، برنز، و همین‌طور که در تصویر می‌بینید، رنگ سبزآبی که خود کمپانی نام رسمی آن را برخلاف پاشنه‌های قهوه‌ای آن «انبه» گذاشته. پیشنهادی برای جشن‌ها و تعطیلات آخر هفته.

۲٫صندوق جواهرات

دریس وان نوتن، طراح بلژیکی، این گردن‌بند سه تکه را با ترکیبی از سنگ‌های گران‌بها و نیمه‌گران‌بها ساخته است. یاقوت بنفش در بالا، با لابرادوریت و کریستال سوارفسکی که در زیر آن قرار داشته و همگی با رشته‌ای بنفش‌رنگ از جنس روبان مخملی به هم متصل شده‌اند.

  1. پیروزی نارنجی

این کیف پول چشمگیر، محصول Comme des Garcons  با رویه چرم نئونی بیرونی و سرزیپ آبی به راحتی تا (خم) می‌شود و با توجه به اندازه آن برای جیب پشتی شلوار بسیار مناسب است. چگونه خرج می‌کنید پولی را که از درون یک کیف صدایتان می‌زند؟!

۴٫حرکت با مفهوم سبز

مقاطع زمانی خود را با ساعتDaytona Oyster Perpetual Cosmograph  محصول شرکت رولکس برنامه‌ریزی کنید. این محصول اولین بار در سال ۱۹۶۳ به‌عنوان قابل اعتمادترین ساعت برای شرکت‌کنندگان مسابقات ماشین‌سواری تولید و معرفی شد. چراکه خواندن زمان را تا ۸/۱ ثانیه کاهش می‌داد. صفحه عقربه‌دار آلومینیمی سبزرنگ آن جدید است. ولی باقی اجزای آن از نمونه اولیه قرض گرفته شده است. ازجمله بند طلای ۱۸ قیراطی و کلید فشاری آن که وقتی نیازی به استفاده از آن نیست، به پایین پیچانده می‌شود. یک‌بار آن را فشار دهید تا ساعت شروع به کار کند، متوقف شود یا زمان‌سنج آن از نو تنظیم شود.

  1. لاجوردی ملایم

این روسری فوق‌العاده نرم، حاشیه‌دار و بلند، محصول شرکت هرمس است که طرح و نقشی هندی دارد و با استفاده از مهرهای چوبی بر روی ترکیب زردرنگی از پشم و ابریشم تولید شده است. از این پارچه می‌توانید به‌عنوان دستمال گردن استفاده کنید تا یک پوشش خنثی را کاملا تحت‌تاثیر قرار دهید.

  1. آن‌سوی رنگین‌کمان

از این دکمه‌های سردست چندرنگ مارک تافین باید با دقت استفاده کنید. این‌ها محصول دهه ۱۹۲۰ بوده و از مهره‌های شیشه‌ای ونیزی ساخته شده‌اند. قبایل آفریقایی به این مهره‌ها، «مهره تجارت» می‌گفتند چرا که زمانی از آن‌ها به‌عنوان پول استفاده می‌شد.

  1. زرد طلایی

این کیف محبوب و مردم‌پسند از جنس پوست بره است و لبه آن دو سوراخ کنار هم دارد. جی دبلیو اندرسون طراح، آن را با استفاده از بند طوق‌دار آبی و جزئیاتی مانند گل میخ‌های نیکلی و نقره‌اندود، از نو طراحی کرده. ترکیبی که در یک مهمانی شلوغ و پرجمعیت حتما به چشم می‌آید.

  1. بنفش مخملی

گاهی باید لباس‌های رسمی را کنار بگذارید و درعوض مدلی را انتخاب کنید که سرها را به سمت شما بچرخاند. یقه تاشده مشکی این کت مخمل نازک زیبایی خیره‌کننده‌ای به آن داده و رنگ بنفش درخشانش، آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای ملاقات‌های عصرگاهی تجملاتی تبدیل کرده است.

  1. اولین سرخی گونه

این عینک‌های آفتابی سایز بزرگ مدل میومیو، آشوب به پا می‌کنند. ممکن است سنگ‌های جواهر کریستالی کارشده روی قاب آن حسی از قدیمی یا عتیقه‌بودن به آن بدهد، اما پل و دسته‌های ظریف آن کاملا جدید هستند.

  1. زیپ صورتی

این ژاکت از پشم گرم مرینوس و ابریشم تهیه شده. پاول اسمیت علاقه‌اش به بازیافت را با کارهایش ابراز می‌کند. مثلا با دوختن یک زیپ صورتی با دندانه‌ها و سرزیپ طلایی که مخصوص لباس‌های ورزشی است.

myportal

۲۵ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی