عکس جدید از دمی مور

دندان‌های بازیگر ریخت

دمی مور بازیگر و هنرپیشه هالیوودی معروف به تازگی دندان های خود را از دست داده است ولی علت این مشکل را استرس و اضطراب خود میداند. دمی مور در این تصویر دو دندان جلوی خود را از دست داده است و متنی کنار این عکس قرار داده که استرس زیاد را عاملی برای مرگ و میر مردم دنیا به شمار می آورد.

این زن مشهور از استرس به عنوان بزرگترین قاتل در آمریکا یاد کرد.

به گزارش دیلی میل،«مور » که با فیلم مشهور «روح » برای جهانیان شناخته شددر این باره گفت :« دو دندان جلوی خود را به خاطر استرس زیاد از دست دادم .استرس یکی از بزرگ ترین مشکلات امروز آمریکاست.»

به گفته یک متخصص افرادی که فشار خون بالایی دارند در کنار اشخاصی که استرسزیاد داشته و دندان هایشان را فشار می دهند بیشتر به چنین عوارضی مبتلا می شوند.

نژاد وی مخلوطی از فرانسه و ولز و چروکی است.با وجود اینکه در نیومکزیکو به دنیا آمده اما در بچگی در ایالت پنسیلوانیا زندگی می‌کرده‌است.

پدر وی چارلز هورمن، فردی بیکار و معتاد و قمارباز بود و مادرش را ترک کرد.دمی مور قبل از ورود به سینما چندان محبوب نبود. کسی از دیدنش خوشحالنمی‌شد و حتی در بسیاری از موارد در را هم بر روی او و همکارانش باز نمی‌کردند.دمی مور در یک شرکت جمع‌آوری بدهی از بدهکاران کار می‌کرد.
ایران آنلاین

myportal

۲۶ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی