حضور نورافکن در باشگاه استقلال

حضور نورافکن در باشگاه استقلال

امید نورافکن به تازگی قراردادش را با تیم استقلال تمدید کرده است . او با انتشار تصویر جدیدی در کنار  امید نورافکن این خبر را به گوش هواداران رسانید. رضا افتخاری در این باره به هواداران تیم استقلال اعلام کرد. امید نورافکن از بهترین بازیکنان استقلال است و از آینده سازان این تیم به شمار می رود.

رضا افتخاری درباره تمدید قرارداد امید نورافکن  به سایت باشگاه استقلال گفت: امید نورافکن بازیکن جوان، خوب و آینده‌داری به حساب می‌آید که محصول خود باشگاه استقلال است و در این باشگاه رشد کرده است. نورافکن فصل گذشته هم در استقلال عملکرد مطلوبی داشت و به همین دلیل پس از انجام مذاکرات، قرارداد او را برای ٢ فصل دیگر تمدید کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: تمدید قرارداد نورافکن، خبر خوشی است که آن را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم. بدون تردید او می‌تواند روزهای خوب فصل گذشته را ادامه دهد و بهتر هم بشود. امید می‌تواند یکی از آینده سازان استقلال باشد.

افتخاری اظهار داشت: سر وعده‌ای که به هواداران عزیزمان دادیم، هستیم. مذاکرات با بازیکنان مورد نظرمان ادامه دارد که به محض قطعی شدن، اعلام می‌شود. خبرهای خوش بعدی نیز برای هواداران در راه است.

تسنیم

myportal

۲۷ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی