طرفداری آزاده نامداری از احسان علیخانی

طرفداری  آزاده نامداری از احسان علیخانی
به تازگی محمود شهریاری از برنامه ماه عسل انتقادات شدیدی کرده است که با واکنش هنرمندان مختلف مواجه شده است. آزاده نامداری از جمله مجریان پرطرفدار زن تلویزیون است که صحبت های جالبی در صفحه شخصی اش در مورد احسان علیخانی و برنامه ماه عسل داشته است که باهم می خوانیم.
آزاده نامداری به دنبال انتقاد محمود شهریاری از برنامه ماه عسل، در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد.

 بعد از برنامه ی روز گذشته ماه عسل و حضور خواهران منصوریان در این برنامه واکنش هایی از سمت هنرمندان در فضای مجازی صورت گرفت. برخی از مجریان رسانه ملی هم با انتشار پست هایی از احسان علیخانی مجری این برنامه تشکر کردند. در این میان محمود شهریاری در گفتگویی با یکی از خبرگزاری ها انتقاداتی را به احسان علیخانی انجام داد که همین موضوع واکنش آزاده نامداری را به دنبال داشت.

شهریاری در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها چنین گفت:” من خود احسان علیخانی و اجرایش را دوست دارم و معتقدم اگر علیخانی را از برنامه جدا کنید دیگر جذابیتی ندارد، اما من این شیوه از برنامه سازی را نمی پسندم. این رویکرد، هنر برنامه سازی نیست بلکه سوءاستفاده از احساسات رقیق شده مردم به خاطر ماه رمضان و روزه و نزدیکی با زمان افطار است. وی ادامه داد: مردم را به حزن واداشتن کار جالبی نیست اخیرا دیدم تصویر علیخانی با مهران مدیری در کنار هم گذاشته شده و زیر آن این سوال مطرح شده که یکی ما را می خنداند و دیگری می گریاند کدام را باید انتخاب کرد. مساله این است که اگر علیخانی مواظب نباشد ممکن است محبوبیت خود را از دست بدهد. “

آزاده نامداری هم در پی صحبت شهریاری پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: احتمالا موقت. درميان برنامه هاي كسالت باروتقلبي كه درباره زنان وبنام زنان ساخته ميشود خوشحالم كه ماه عسل درباره زناني حرف زد كه جانانه مبارزه كردند و ايستادند وبقول جناب يراحي كاش خيلي از مردهانصف اين خانومها زن بودند،به تلويزيون به احسان عليخاني وهمه ي دوستانم درتيم ماه عسل تبريك ميگم نه فقط براي اين قسمت،بلكه براي بردمقتدرانه دراين ماراتن.

پ.ن.جناب شهرياري همكارپيشكسوتم آنچه شمااشك ريختن ميناميد نامش همدردي وهمدلي است مردم مابجز جوك وطنز ولطيفه وبخوربخور به همدلي هم نيازمندند چراكه بايد بياد بياوريم كه ماهنوز وهميشه قلبمان براي هم ميزند،باوركنيد بسياري ازهمكارانتان كه در افطاريها ماه عسل رابرنامه ي “اشك مردم درار” خطاب ميكنند خودشان آرزوي فقط يك شب اجراي ماه عسل را دارند.با احترام.

[ام نیوز

myportal

۳۱ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی