با ویژگی های سایت شیپور آشنا شوید

 با ویژگی های سایت شیپور آشنا شوید

آیا با ویژگی های سایت شیپور آشنایی دارید و میدانید عضویت در این شرکت چه مزایایی برای شما دربر دارد؟ می توانید آگهی هر کالای دست دومی که نیاز ندارید در این شرکت قرار دهید و به راحتی به فروش برسانید. بازدیدکنندگان با شما از طریق شماره تماسی که در این سایت قرار میدهید در ارتباط خواهند بود و بدون هیچ واسطه ای کالای شما با رضایت فروشنده و خریدار فروخته می شود.

استفاده از وسایل دست‌دوم چقدر می‌تواند به چرخه زندگی مردم کمک کند؟

همگی می‌دانیم وسایل دست‌دوم دورریز نیستند، پس با آن‌ها چه کنیم؟برای همه ما پیش آمده که در کنار خانه¬مان وسایلی را نگه می‌داریم که شاید چند ماه و چه‌بسا چند سال از خاک خوردن‌شان می‌گذرد یا هدیه‌ای دریافت کرده‌ایم که به هر دلیلی شرایط استفاده از آن را نداریم و صرفا به علت یادگاری‌بودنش گوشه‌ای رها شده است. به‌طورکلی همه ما اجناسی را داریم که بسته به نیازهای جدیدمان دیگر برای‌مان کارایی ندارند، اما همان وسیله کار خیلی‌ها را راه می‌اندازد. از طرفی دیگر شاید توانایی خرید وسیله نو را هم نداشته باشیم، درصورتی‌که دست‌دوم تمیز آن وسیله با هزینه کمتری می‌تواند پاسخگوی نیازمان باشد. شرایط دیگری هم هست که خط تولید کالایی تمام شده و دیگر در هیچ بازاری نمی‌توانیم نو آن کالا را پیدا کنیم، این‌جاست که تنها راه تهیه آن، وسیله دست‌دوم است. بنابراین خریدوفروش کالای دست‌دوم یک معامله دو سر برد است که هم فروشنده سود برده و هم خریدار.بنابراین خریدوفروش کالای دست‌دوم یک معامله دو سر برد است که هم فروشنده سود برده و هم خریدار.مزیت‌های بی‌شمار خریدوفروش کالاهای دست‌دوم باعث شد که این موضوع بهانه‌ای شود که به یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه سری بزنیم و روند کار را در این حوزه بیشتر بررسی کنیم؛ و از آقای ———–، مدیر بازاریابی شیپور کمک گرفته‌ایم تا با فعالیت‌ها‌ی‌شان بیشتر آشنا شویم.

شرکت شیپور از سال ۱۳۹۱ فعالیت خودش را در این عرصه با الهام از برترین‌های سایر کشورها توسط آقای اربابیان، موسس و مدیرعامل شرکت آغاز کرده است.این شرکت با بهره‌گیری از منابع انسانی و فضای مجازی توانسته بستری را برای ایجاد یک ارتباط مستقیم و مفید بین فروشنده و خریدار اجناس دست‌دوم رقم بزند و تا به امروز توانسته‌ رضایت چند میلیون کاربر را جلب کند و بانی چندین میلیون معامله دو سر برد باشد.این شرکت تمام تلاش‌اش را کرده که با رعایت استانداردهای بین‌المللی در فضای مجازی به اقتصاد خانواده‌ها و جامعه کمک کند.

شرکت شیپور با واحدهای مختلفی چون: فنی، پشتیبانی، بازاریابی و …. موفق‌شده که در مدت حداکثر ۳دقیقه هر آگهی را ثبت کند و فضایی را طراحی‌کرده که کاربران فروشنده بتوانند تصویر و مطالب مرتبط به کالای‌شان را در آن‌جا قرار بدهند و اطلاع‌رسانی کنند.شیپور نه‌تنها بستری مناسب برای فروش کالای دست‌دوم ایجاد کرده است، بلکه افراد تولیدکننده نیز می‌توانند کالاهای نو خودشان را در این فضای مستعد عرضه کنند و مشتریان زیادی را جلب کنند. در مواردی هم در میان این تولیدکننده‌ها خانم‌های خانه‌داری هستند که با تولید خانگی ایجاد درآمد کرده¬اند و آمار تا‌به‌امروز نشان‌داده که هیچ فضایی مثل شیپور نتوانسته بستری پرقدرت و مستعد را برای آن‌ها مهیا کند.
بنابراین از مهم‌ترین اهداف شرکت بزرگ شیپور که با کمک جوانان خوش‌ذوق و پرانرژی تنه اصلی تجارت خودش را ساخته است، موارد زیر می‌توان نام برد:

۱- ایجاد فضایی که در آن افراد اجناس دست‌دوم خودشان را به اسکناس تبدیل کنند.

۲- افراد بتوانند با قیمت مناسب اجناس دست‌دوم باکیفیت تهیه کنید.

۳- بالابردن نقدینگی برای خرید از بازارهای داخلی برای افرادبستری مناسب برای عرضه‌کردن کالاهای تولیدی خانگی و کارگاهی داخلی خرید و فروش کالای دست دوم می تواند فرهنگ مصرف در جامعه را به شکلی صحیح اصلاح نماید چرا که در صورت عدم نیاز به کالایی می توان به جای دور انداختن و یا بلا استفاده گذاشتن آن، کالا را به شخصی که به دنبال آن محصول است واگذار کرد.فروش کالای دست‌دوم جدا از این که می‌تواند کمک کند کالاهای خاک‌خورده را رد کنیم، به اقتصاد ریز و کلان هم کمک می‌کند. این فرهنگ یک مهربانی معجزه‌آسایی را نیز در خودش جای داده است .خیلی‌ها را می‌شناسیم که با مهربانی تمام جدا از هدیه‌دادن به اطرافیان، کالاهای دست‌دوم خودشان را به کسانی که توانایی خرید وسایل نو ندار‌ند، با قیمتی مناسب می‌فروشند. در این معامله یک مهربانی وجود دارد که به‌دنبال آن خیلی از افراد توانسته‌اند با قیمت‌های مناسب به خواسته‌های‌شان برسند.

myportal

۳ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی