تیپ اسپرت مانند ستاره های هالیوودی

تیپ اسپرت مانند ستاره های هالیوودی

اگر می خواهید مانند ستاره های هالیوودی خوش لباس و شیک پوش باشید بهتر است با سبک لباس پوشیدن آن ها آشنا شوید. تیپ اسپرت هم ساده و هم شیک و رسمی است . می خواهیم با اصول این سبک لباس پوشیدن آشنا شویم در انتخاب رنگ لباس اسپرت باید دقت کنید .  تم اسپرت در مردان غالبا با کت و شلوار همراه است.

بی‌شک همه آقایان غیر از حضور در محیط کار و تحصیل در هفته چند بار به سراغ تیپ‌های اسپرت می‌روند. در این شماره دو تا از تیپ‌های اسپرت را بررسی کرده‌ایم که یکی با گرم­کن و دیگری با کت‌وشلوار اسپرت در غالب تیپ اسپرت ظاهر شده است. تیپ‌های اسپرت همیشه برای ورزش‌کردن انتخاب نمی‌شوند، گاهی هم برای مواقعی که نمی‌خواهیم خیلی رسمی و جدی لباس بپوشیم، سراغ آن‌ها می‌رویم.

یکی از دغدغه‌های افراد خوش‌تیپ که تصمیم دارند کت‌وشلوار بپوشند، انتخاب رنگ مناسب برای کت‌وشلوار است. رنگ‌های مشکی و سرمه‌ای همیشه برای محیط‌های رسمی مناسب هستند.

هر چقدر رنگ کت‌وشلوارتان روشن‌تر باشد، برای یک تیپ رسمی مناسب‌تر هستند.

آبی برای دورهمی‌های شبانه می‌تواند یک تیپ کژوال و مناسب باشد.

رنگ سبز برای روز و شب مناسب است و آقایان خوش‌تیپی که می‌خواهند تیپ اسپرت‌شان با کت‌وشلوار ساخته شود، این رنگ برای‌شان بی‌نظیر و چشمگیر است.

کفش‌های چرم قهوه‌ای هرچه بیشتر به سمت روشنی بروند، از میزان کلاسیک‌بودن آن‌ها کمتر می‌شود و برای تیپ‌هایی که تم اسپرت دارند، مناسب‌تر می‌شوند.

اصلی‌ترین رمز اسپرت‌کردن تیپ‌های کت‌وشلواری کنار‌گذاشتن پیراهن‌های مردانه اتوکشیده و رسمی است. در این مواقع تی‌شرت‌ها کارساز هستند و شما را به خواسته‌های‌تان می‌رسانند.

این سویی‌شرت­های سبک برای تابستان بسیار مناسب هستند. می‌توانید این دسته از لباس‌های اسپرت را در انواع و رنگ‌های مختلف پیدا کنید. بهتر است رنگ این سویی‌شرت­ها را با رنگ کفش‌های‌تان هماهنگ کنید.

این انتخاب بی‌نظیر و منحصربه‌فرد ِ Daniel Radcliffe ستاره محبوب است که برای یک تیپ نه‌چندان رسمی انتخاب کرده است.

پیشنهاد Josh Duhamel ستاره مشهور برای یک روز پرانرژی و پرتحرک، رنگ‌های آبی و سبز روشن است.

myportal

۳ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی