جزئیات قتل آتنا اصلانی – قاتل اعتراف کرد

جزئیات قتل آتنا اصلانی دختر بچه هفت ساله

خبر کشته شدن آتنا اصلانی و تجاوز به او + قاتل

این حادثه هولناک حدود ۲۰ روز پیش اتفاق افتاد . پدر آتنا یکی از دست فروش های شهر می باشد, یک روز آتنا برای کمک کنار بساط پدرش ایستاده بود . بعد از گذشت زمان پدر آتنا از دخترش می خواهد به خانه بازگردد در حین بازگشت به طور مشکوکی ناپدید شد .

پارس آباد یکی از شهرهای اردبیل می باشد و در مجاورت همسایگی جمهوری آذربایجان قرار گرفته است .
به محض اینکه خبر مفقود شدن در شهر پارس آباد پیچید, همه اهالی محلی و مسئولین شهر اعم از حلال احمر , پلیس و … دست به دست هم دادند تا سرنخی را پیدا کنند .اما هیچ کدام از فعالیتها نتیجه بخش نبود . کارگاه هان جنایی از طریق دوربین های مدار بسته قصد پیدا کردن ردپایی از آتنا را داشتند, ولی موانع صد معبر در خیابانها دید دوربین را کور کرده بود .

متهم به قتل “آتنا اصلانی” اقرار به قتل کرد
دادستان اردبیل: در روز پنجم مفقودی آتنا اصلانی نتیجه تحقیقات به شناسایی یک فرد مظنون ختم شد و با صدور دستور قضایی این فرد دستگیر و با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.
تحقیقات مفصلی از این مظنون انجام شد و نهایتا در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که آتنا اصلانی به قتل رسیده است و جسد وی در محیطی که متعلق به این مظنون بوده، کشف شد.
طبق نظریه اولیه پزشکی قانونی استان، زمان فوت آتنا اصلانی به روز مفقود شدن وی بر می‌گردد، متهم نیز در بازجویی‌ها به قتل اقرار کرده است

ماجرای قتل ندا علیزاده

myportal

۲۰ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی