لیلا بلوکات و بلک‌لایت لند

لیلا بلوکات و بلک‌لایت لند

 

نمایش بلک‌لایت لند از دید لیلا بلوکات بسیار جالب آمده است همچنین این هنرمند سینما و تلویزیون برای حمایت از جوانانی که در این نمایش نقش آفرینی میکنند از برخی هنرمندان برای مشاهده این نمایش دعوت به عمل آورده و آن ها را به چالش کشیده است.

دعوت بازیگر زن از جواد رضویان، مهدی طارمی و محسن مسلمان برای پیوستن به یک چالشلیلا بلوکات از جواد رضویان، مهدی طارمی و محسن مسلمان دعوت کرد به چالش دیدن نمایش «بلک‌لایت لند» بپیوندند.

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از بازیگران نمایش «بلک‌لایت لند ۲» در صفحه اینستاگرامش نوشت:
«سلام. ممنونم از حميد عالی‌مقدم طراح، نويسنده و كارگردان  «بلک‌لايت لند» بابت دعوت منو بچه‌هام برای اجرای بی‌نظيرشون خسته نباشيد همگی و اينكه من در چالش ديدن اين اجرا آقای جواد رضويانو مهدی طارمی و محسن مسلمان رو دعوت ميكنم  و به دوستان ديگر هم توصيه ميكنم كه اين اجرا رو ببينندو از اين جوونهای هنرمند حمايت كنند. سپاس از دوشنبه تا جمعه هر شب ساعت هشت مجتمع كوروش.»

 

«بلک‌لایت لند ۲» نام نمایشی است به کارگردانی حمید عالی‌مقدم که در پردیس سینمایی کوروش روی صحنه می‌رودو در خلاصه داستانش آمده است: «در ادامه «بلک‌لایت لند ۱» این بار نویسنده داستان پس از دو ماه انتظار و تلاشبرای سر و سامان دادن به زندگیش منتظر بازگشت همسرش است و خود را برای زندگی جدیددر کنار او آماده می‌کند..همه چیز خوب پیش می‌رود اما غافل از این که…»

خبرآنلاین

myportal

۲۴ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی