رئیس جمهور فرانسه و آمریکا

رئیس جمهور فرانسه و آمریکا

همانطور که در تصویر بالا میبینید همانقدر که اختلاف سنی میان ملانیا ترامپ و دونالد ترامپ وجود دارد میان ریاست جمهوری فرانسه و همسرش نیز دیده می شود اما این بار بانو برژیت مکرون از همسرش ۲۵ سال بزرگتر است در ادامه تصاویر گویای این اختلاف سنی هستند.

تفاوت سنی رؤسای جمهور فرانسه و آمریکا با همسران‌شان و لباس ملانیاترامپ و برژیت مکرون.مکرون حدود ۲ ماه پیش به ریاست جمهوری فرانسه رسید در آن زمان بیشترین حاشیه حول محور همسر او می‌‌‌چرخید؛زنی ۶۴ ساله که زمانی معلم ادبیات امانوئل مکرون بوده و از او ۲۵ سال بزرگتر است.این قضیه اما در زوج آمریکایی برعکس است؛ ترامپ ۷۱ ساله در کنار ملانیای ۴۷ ساله زوج کاخ سفید را تشکیل می‌دهند.

اما نکته دیگری که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت لباس همسران این دو رئیس جمهور بود. لباس‌هایی باترکیب رنگ قرمز، آبی و سفید که به‌نوعی پرچم فرانسه را تشکیل می‌‌دهد. در تصاویر استقبال، ملانیا ترامپ کت و دامن
و کفش قرمز و برژیت مکرون لباسی سفید با کفش‌‌های آبی پوشیده‌‌‌اند. از نظر رسانه‌ها این ترکیب رنگ که یادآور پرچم فرانسه است اتفاقی نبوده و شاید با هماهنگی صورت گرفته باشد.

یادآوری می‌شود که دو رئیس جمهور، چندی پیش در حاشیه اجلاس سران G 20 با هم ملاقات کرده بودند اما این اولینباری است که ترامپ پس از پیروزی در انتخابات به فرانسه سفر می‌کند

باشگاه خبرنگاران

myportal

۲۵ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی