غمگین ترین عکس آتلیه ای از نوزاد شیرخوار

غمگین ترین عکس آتلیه ای از نوزاد شیرخوار

این شیرخوار تازه متولد شده بی خبر از اتفاقات تلخی که در این دنیا به وقع می پیوندد با لبخندی بر لب در این عکس آتلیه ای حضور پیدا کرده است. او که در دوران جنینی پدرش را از دست داده بود در کنار یادگاری های پدرش دیده می شود.میلیون ها عکس با استایل و ژست های مختلف از کودکان دوست داشتنی در فضای مجازی منتشر شده اند که با هر بار دیدن آنها نا خوداگاه خنده بر چهره بیننده می نشیندحتی عکس های آتلیه ای که کودک در آن گریه می کند اما عکسی که در این گزارش مشاهده می کنید داستان دیگری دارد .

نوزاد تازه متولد شده در عکس می خندد اما بیننده اشک در چشمانش حلقه خواهد بست .اینکه چرا باید دیدن عکس آتلیه ای یک نوزاد آنهم با چهره ای خندان در خوابی راحت منقلب کننده باشد
رابطه ای با دستکش و کلاه کاسکتی دارد که درکنار او قرار گرفته اند.

وب سایت mirror این عکس را زیبای دلخراش معرفی کرد به این دلیل که کودک سر بر روی دستکش هایپدری گذاشته که او را هرگز ندیده است. ” هکتوردنیل ” موتور سواری بود که چند هفته قبل از تولد اولین فرزندش به ضرب گلوله کشته شد.

مردی که خود را رئیس کلوپ موتور سواران معرفی می کند یکی از دوستان نزدیک هکتور بوده استو می گوید:شلیک یک گلوله در درگیری و دعوای احمقانه بین دو موتور سوار باعث این حادثه شد.

جام نیوز

myportal

۲۷ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی