بستن قلاده سگ به گردن دختران جوان

بستن قلاده سگ به گردن دختران جوان

مردی که در تصویر بالا میبینید دو دختر جوان را در پناهگاهش مخفی کرده و مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود به تازگی توسط پلیس آمریکا دستگیر شد. او دختران ۱۹ ساله را در چنگال مردان شیطان سفت در زیرزمینی گرفتار کرده بود و به آن ها قلاده سگ بسته بود.

دختر ۱۹ ساله آمریکایی که توسط یک مرد شیطان صفت در یک زیرزمین در شهر ” میلواکی” زندانی و مورد آزار و اذیت  پیایی قرار گرفته بود ماجرای فرار خود را در دادگاه شرح داد. ” بنجامین فرانکلین هوک ” ۲۴ ساله بعد از ربودن این دختر و انتقال وی به یک زیرزمین، او را در اختیار مردان متعددی قرار داده بود. وی برای جلوگیری از فرار  این دختر، یک قلاده سگ به گردن او بسته بود.

این دختر نوجوان به پلیس گفت که وی معمولا  در روز یک یا دو وعده غذا دریافت می کرد و مجبور بود  آن را نیز با یک سگ پیت بال که به همراه وی در زیرزمین نگهداری می شد تقسیم کند. وی در شرح ماجرای فرار خود نیز گفت زمانی که ” بنجامین ” بعد از دریافت یک ابلاغیه مجبور به حضور در دادگاه شد وی از این زیرزمین فرار کرد. ” هوک ” متهم به جرایم مختلفی از جمله قاچاق انسان است. دو قربانی این پرونده نیز دو دختر ۲۰ و ۱۵ ساله هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۲۸ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی