پوستر جالب از تاثیر سیگار بر ریه ها

پوستر جالب از تاثیر سیگار بر ریه ها

 

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید جدال سیگار با شش ها در این تصویر به خوبی قابل مشاهده است این پوستر که بسیار خلاقانه به تصویر کشیده شده است استنشاق دود سیگار برای ریه ها بسیار مخرب است و می تواند در سرطانی شدن ریه ها تاثیرگذار باشد.

سالهای متمادی است با نمایان شدن مضرات سیگار و ارتباط آن باسرطان ریه طرح‌ها و پوسترهای خلاقانه برای نمایش مضرات آن طراحی می‌شود، حتی از سالها پیش پاکت‎های سیگار نیز با طراحی جالبی هشدارهای بسیاری به افراد سیگاری داده‌اند.

هرچند علی رغم تلاش گروه‌های خودجوش مردمی و نهادها و سازمان‌های متولی سلامت هنوز هم عده بسیاری از روی عادت و یا تفریح به سراغ سیگار می‌روند و تولید سیگار با مارکت‌های مختلف و معروف به یک تجارت تبدیل شده است اما از سویی دیگر هنرمندان با خلاقیت سعی دارند تا با زبان هنر و تصویر مضرات سیگار را برای مردم نمایش دهند.

شش‌ها مهمترین اندامی هستند که در اثر استنشاق دود سیگار آسیب دیده و بیماری‌های جدی برای فرد بوجود می‌آورند، در واقع با هر بار استنشاق دود سیگار ذرات آن در بدن به جنگ سلامتی شش‌ها خواهند رفت.

برخی می‌گویند افراد سیگاری با کشیدن سیگار به استقبال بازی با مرگ می‌روند، یک هنرمند خلاق برای نمایش بازی با مرگ در جدال سیگار با شش‌ها از طرح یک بازی قدیمی استفاده کرده است.

می توانید در ادامه این پوستر خلاقانه را ببینید.

باشگاه خبرنگاران

myportal

۲۸ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی