ازدواج شاهد احمدلو رسما اعلام شد

ازدواج شاهد احمدلو رسما اعلام شد

 

در این بخش عکس جدیدی از شاهد احمدلو را در کنار همسرش میبینید این هنرپیشه سینما و تلویزیون به تازگی زندگی جدیدی را در کنار همسرش آغاز کرده است ودر صفحه شخصی اش این ازدواج را رسما اعلام کرده است.

شاهد احمدلو کارگردان و بازیگر مرد ایرانی ازدواج کرد . ازدواج شاهد احمدلوو همسرش توسط این بازیگر اخوش اخلاق و بی حاشیه کشورمان تایید شد و البته مراسم ازدواجشاهد احمدلو و همسرش در سکوت کامل برگزار شد و این کارگردان خوش فکر ایرانی با منتشر کردنعکس خود و همسرش خبر ازدواجش را رسانه ای کرد . صفحه اینستاگرام شاهد احمدلو با قرار دادن عکس زیر ( عکس شاهد احمدلو و همسرش ) در اینستاگرام نوشت : من و همسرم ، زندگی تازه .

شاهد احمدلو متولد سال ۵۳ در شهر تهران بزرگ بازیگر و کارگردان اهل ایران است . شاهد احمدلوبخاطر پدرش که بازیگر سینما بود وارد سینما و تلویزیون شد و برای اولین بار در فیلم سینمایی سرب مسعود کیمیایی بازی کرد و همین سرآغاز موفقیت های او در عرصه ی بازیگری و کارگردانی شد .
از سریال های شاهد احمدلو میتوان به : سریال رهایی و سریال گشت ویژه که اخیرا پخش شد ،اشاره کرد . مراسم عقد و ازدواج شاهد احمدلو و همسرش در سکوت برگزار شد و این بازیگر خبر ازدواجش را منتشر کرد .

 

صفحه اجتماعی شاهد احمدلو

myportal

۳۰ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی