مفقود شدن گردشگران اهوازی در آب های خروشان دز

 مفقود شدن گردشگران اهوازی در آب های خروشان دز

گردشگران اهوازی دیروز در رودخانه دز با برخورد به صخره دچار غرق شدگی شدند. آنها نوزده نفر بودندکه متاسفانه ۱۳ نفر از آن ها جان سالم به در بردند و دونفر از آن ها فوت کرده و سرنوشت ۴ نفر از آن ها هنوز در هاله ای از ابهام است و جستجو برای مفقودشدگان همچنان ادامه دارد.مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری دزفول گفت: به دلیل تاریکی هوا عملیات جستجو برای یافتن گردشگران اهوازی مفقود شده در رودخانه دز به صبح موکول شده است.

 عبدالحسین معظم فر، اظهار کرد: از ۱۹ نفر اعضای تیم گردشگری که از اهواز به دزفول سفر کرده بودند، ۱۳ نفر نجات یافته و در بیمارستان گنجویان دزفول تحت درمان هستند. راننده این گروه گردشگری نیز در سلامت است.

وی با بیان اینکه تاکنون جسد دو نفر از آب خارج شده و به سردخانه تحویل داده شده است، افزود: چهار نفر از گردشگران مفقود شده اند و تاکنون خبری از آنها نیست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری دزفول تصریح کرد: جستجوها تا ساعتی پیش ادامه داشت که نتیجه ای حاصل نشد و به دلیل تاریکی هوا عملیات جستجو به صبح موکول شد. مجددا ساعت ۷:۱۵ صبح جمعه سه اکیپ غواص از سازمان آتش نشانی و تعدادی از قایقرانان برای پیدا کردن این مفقودان به محل حادثه اعزام خواهند شد.

ایسنا

myportal

۳۰ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی