تازه ترین اخبار مد و لباس ۲۰۱۷

 

 

در این بخش قصد داریم به بررسی تازه ترین محصولات دنیای مد و زیبایی اشاره کنیم. کمپانی های معتبری همچون KOMONO،Tiffany،CHANEL، DIOR،Hermesو PUMA محصولات جدیدی به بازار ارائه کرده اند که در این بخش به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

۱٫متفاوت‌تر از همیشه

کمپانی CHANEL نمونه‌ای جدید از کیف‌های کوچک و دوشی را رونمایی کرد. طراحان گوچی این‌بار با ترکیب فلز، چرم و پارچه مدل جدیدی خلق کردند. این کیف با ترکیب رنگی جالبش موردتوجه قرار گرفت و از طرح‌های قبلی کیف گوچی در همین سایز، به‌خوبی قابل‌تشخیص است.

 ۲٫منحصربه‌فرد

Tiffany طراح و سازنده جواهرات منحصربه‌فرد از مدل‌های جدیدش رونمایی کرد. طلا، الماس و سنگ‌های تراش‌خورده ارزشمند این گردنبند را زیبا کرده است. جواهری که ظرافت، شکوه و جلوه‌ای خیره‌کننده را یک‌جا دارد.

 

۳٫همچنان پابرجا

اخیرا کیف‌هایی با قالب مستحکم (با انعطاف کمتر) توسط طراحان معتبر ایده‌پردازی می‌شود که منجر به استایلی رسمی‌تر می‌شود. همانند این کیف Hermes که هنوز هم در صدر کیف‌های پرمخاطب است. به ترکیب رنگی خاکستری و صورتی آن دقت کنید که چه همنشینی بی‌نظیری ایجاد کرده‌اند.

 

۴٫یک عطر باکیفیت!

عطری با رایحه گل‌های رز بلغاری و ترکیب گلبرگ گل‌های دیگر. عطری ملایم، لطیف و رایحه‌ای دلنشین از مجموعه معتبر DIOR فرانسه که طرفدارهای خاص خودش را دارد.

۵٫چند تا به‌جای یکی

در فصل تابستان استفاده از انواع اکسسوری و زیورآلات بیش از باقی فصل‌ها موردتوجه قرار می‌گیرد. در سال ۲۰۱۷ هم توجه به جزئیات در طراحی بیش‌از‌گذشته به چشم می‌آید. دستبندی که در تصویر می‌بینید، مربوط به مجموعه Vitally است. برخلاف قبل به‌جای یک دستبند می‌توانید از ترکیب چند نمونه برای دست‌تان استفاده کنید.

 

۶٫همیشگی

تنها وجه تمایز ساعت‌های ساده و اسپرت با هم تفاوت رنگ‌بندی آن‌هاست. این سبک مدل‌ها همیشه مناسب خواهد بود. احتمالا به‌خاطر دارید که این ساعت‌ها از گذشته تابه‌امروز جزو طرح‌های همیشگی کمپانی‌های معتبر بوده‌اند. این مدل‌ها از KOMONO است.

 

۷٫نمونه‌ای جدید از کتانی PUMA را در تصویر می‌بینید. این کفش‌ها با یک روبان به رنگ سبز سدری (هم‌رنگ کفش) تزئین شده‌اند. کفش‌هایی با لژ مناسب و راحت که برای پیاده‌روی‌های طولانی‌مدت طراحی شده است.

 

 

۸٫فریم فلزی و شیشه‌های رنگی از ویژگی‌های عینک‌هایی است که در تصویر می‌بینید. عینک‌هایی از مجموعه KOMONO که با اکثر فرم چهره‌ها هماهنگ می‌شود. انتخاب فریم‌هایی با این سبک باعث می‌شود تا سال‌ها نیازی به نمونه‌ای جدید پیدا نکنید؛ چون این مدل‌ها همیشه مطابق روز است.

 

۹٫تابستانی شو

جدیدترین نمونه کتانی از نام تجاری ۲۴۷ که در تابستان ۲۰۱۷ به مخاطبان معرفی شد. این کمپانی از این محصول با عنوان گل‌ سرسبد نام برده است. کفش‌هایی که در ۶رنگ‌بندی گلبهی، آبی آسمانی، خاکستری، سفید، سرمه‌ای و مشکی تولید شده است.

۱۰٫ترکیب چرم و پارچه

این صندل با متریال چرم و تخت مربوط به کمپانی ZARA است. صندلی دارای بندهای متقاطع و قابل تعویض با رنگ و طرحی جالب که دور مچ پا گره می‌خورد. کمپانی ZARA از نام‌های شناخته‌شده صنعت پوشاک، از سال ۱۹۷۵ در اسپانیا آغاز‌به‌کار کرد.

 

۱۱٫حضور پررنگ‌تر روسری

تابستان امسال شاهد حضور پررنگ‌تر روسری‌های طرح‌دار به نسبت سال‌های گذشته بودیم. روسری‌هایی با طرح‌های مختلف که در این میان مدل‌های Dolce & Gabbana وGUCCI  طرفداران بیشتری را به خود جذب کرد. این طرح مربوط به مجموعه دولچ‌اند‌گابانا است.

۱۲٫یک کیف رسمی

کیفی با سبک کلاسیک که احتمالا سلیقه خانم‌های میانسال باشد. این کیف قهوه‌ای خوش‌رنگ ضمن داشتن چرمی باکیفیت، بزرگ و کمی سنگین است. Bottega Veneta از مجموعه‌های معتبر تولید پوشاک چرم در دنیاست و جنس چرم کیف‌های این کمپانی بسیار زبانزد است.

 

۱۳٫ساق‌دار

صندل‌هایی با ساق بلند از Zara از متریال چرم که باعث می‌شود جلوی تعریق زودهنگام پا را بگیرد. بندهای کشی و قابل‌انعطاف این کفش سبز طوری طراحی‌شده تا به‌راحتی وارد پا شود.

 

 

۱۴٫تلألوی زیبایی

گردنبندی با الماس و سنگ‌های قیمتی از مجموعه Tiffany که گوی‌های طلایی و رنگی آن بسیار چشم‌نواز است. این گردنبند از طرح‌های ۲۰۱۷ این کمپانی است که از طلای ۱۸عیار ساخته‌شده. ظرافت هنرمندانه در این گردنبند حرف اول را می‌زند.

 

myportal

۲ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی