تاسیس کمپینی برای یافتن کودک هشت ماهه

تاسیس کمپینی برای یافتن کودک هشت ماهه

ربودن کودک هشت ماهه مادر و پدر آن ها را مجبور به درخواست کمک از شبکه های اجتماعی و مجازی کرده است در کمپینی که به همین خاطر تاسیس شده است توسط والدین این طفل معصوم برای پیدا شدن کودک گمشده از بازدیدکنندگان تقاضای کمک شده است.

یک کودک هشت ماهه در روزهای گذشته در تهران ربوده شده و والدین او دست یاری به سمت کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی دراز کرده اند. حالا جست و جو برای این کودک به موج تازه ای در فضای مجازی تبدیل شده است که چند هنرمند نیز آن را همراهی می کنند.

روز گذشته، تصویری از یک کودک گم شده به همراه درخواست والدین او از مردم برای کمک به پیدا کردناو در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. کودکی که تا این لحظه وضعیت او مشخص نیست. در کنار عکس خندانی از این کودک دستنوشته ای از والدین او نگاشته شده است. در این نوشته آمده است: «عزیزان، فرزند هشت ماهه ما در تهران ربوده شده، برای خاطر خدا اگر جایی او را در آغوش کسی،هر جا رویت کردید لطفا ابتدا با ۱۱۰ تماس بگیرید، انشالله که عزیزانتان سلامت باشند.»

کمپین برای پیدا شدن کودک گمشده

در حال حاضر این تصویر و پیام با هشتگ #گمشده در شبکه های اجتماعی پر طرفداری همچون اینستاگرام و توییتر می چرخد و مردم با بارگذاری این تصویر در صفحه اجتماعی خود در تلاش اند تا دست یاریبه سوی پدر و مادر نگران این کودک هشت ساله دراز کنند.

 

دست یاری پدر و مادر کودک هشت ماهه گمشده به سوی مردم

گفتنی است، درباره سرقت رخ داده جزئیات رسمی و قابل تأییدی وجود ندارد؛ اما شنیده هایغیررسمی حاکی از آن است که این کودک هشت ماهه بنیتا نام دارد و در اثر سرقت خودرو پدرشهمراه با ماشین ربوده شده است.

همراهی هنرمندان در جست و جوی کودک ربوده شده

پیرو همین موضوع، چند تن از هنرمندان و چهره های شناخته شده سینما و تلویزیون که صفحاتپر طرفداری در شبکه های اجتماعی دارند، تصویر کودک هشت ماهه ربوده شده را بازنشر داده اند و از این طریق، مخاطبان گسترده تری از این موضوع باخبر خواهند شد.

پرویز پرستویی، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که بیش از دو میلیون دنبال کننده در اینستاگرامدارد، در آخرین ارسال خود، عکس این کودک و پیام والدین او را در صفحه خود منتشر کرد و نوشت:
«هموطنان عزیز لطفا این عکس و مطلب را اطلاع رسانی کنید تا این دختر هشت ماهه ربوده شده به آغوش مادر نگرانش برگردد.»

رامبد جوان نیز دیگر هنرمندی بود که در واکنش به این اتفاق عکس و پیام درخواست والدین کودکهشت ماهه گمشده را در صفحه اینستاگرام خود قرار داد. رضا رویگری و الناز حبیبی همچنیندو بازیگر دیگری بودندکه به بازنشر این پیام کمک کردند و این عکس را در صفحه خود منتشر کردند.موضوع پیش آمده باعث می شود تا این روزها فضای مجازی را بیش از پیش جدی بگیریم. امید استاین موج تازه مجازی در کشور همراه با پیدا شدن این کودک و ایجاد آرامش دوباره برای والدین او باشد.

تابناک

myportal

۲ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی