ست های تابستانی زیبای مردانه و زنانه

ست های تابستانی زیبای مردانه و زنانه

اگر می خواهید با تازه ترین طراحی های ست تابستانی زنانه و مردانه دنیا آشنا شوید به این مطلب نگاهی بیندازید. تابستان فصل گرما و نشاط و هیجان است می توانید از لباس‌های تابستانه زیبا و پر نقش و نگاری برای افزایش انرژی خود کمک بگیرید با ما در ادامه این بخش همراه باشید.

مرداد گرم و لباس‌های پرانرژی و خنک

مرداد یکی از گرم‌ترین ماه‌های فصل تابستان است که در آن بیشتر افراد به سمت رنگ‌های روشن و بافت‌های خنک می‌روند. در این‌جا دو پیشنهاد ویژه برای خانم‌ها و آقایانی داریم که می‌خواهند در تابستان با انتخاب‌های بی‌نظیرشان در میان دوستان‌شان درخشان و خاص به نظر برسند. لباس‌های تابستان باید سبک باشد و همین‌طور از اکسسوری‌هایی چرم استفاده نکنید؛ زیرا جنس آن‌ها باعث تعرق می‌شود. در ادامه دو ست پیشنهادی را با هم بررسی می‌کنیم..

ست مردانه

شلوار جین تیره برای این ست به جهت این که بیشتر گرایش اسپرت دارد، مناسب به نظر می‌رسد، اما دقت کنید که در انتخاب شلوار جین، اسلیم‌فیت را انتخاب نکنید.

کتونی‌های ساق‌دار برای خیلی از آقایان جوان محبوب شده، به‌خصوص اگر در طراحی آن از رنگ آبی، سفید و جنس چرم کمک گرفته شده باشد، این کفش برای پیاده‌روی روزهایی که فعالیت‌تان زیاد بوده، بسیار مناسب است.

تی‌شرت‌های نخی که در طرح‌های زیادی می‌توان آن‌ها را پیدا کرد، برای روزهای آفتابی انتخابی بی‌نظیر است. این تی‌شرت‌ها هم خنک هستند و هم شست‌وشوی آن‌ها راحت است.

کلاه می‌تواند به استایل شما کمک کند تا تیپ تابستانه‌تان را تکمیل کنید و از تابش سوزان آفتاب هم در امان بمانید.

اکسسوری‌ها را همیشه جدی بگیرید؛ زیرا باعث شیک‌تر به‌نظر‌رسیدن‌تان کمک می‌کند.

اگر کالج را ترجیح می‌دهید، این کالج می‌تواند جایگزین خوبی در این ست باشد؛ چون به‌راحتی با تی‌شرت خاکستری و شلوار جین‌تان ست می‌شود.

این عینک با طراحی کلاسیک و ظریفش هم برای تیپ‌های رسمی و هم مواقعی که می‌خواهید کژوال به نظر برسید، مناسب است.

اگر می‌خواهید از شلوار پارچه‌ای به‌جای جین استفاده کنید، می‌توانید از یک رنگ تیره مثل سرمه‌ای استفاده کنید و ترجیحا کفش‌تان را هم با کالج عوض کنید.

پیراهن‌های طرح‌دار نیز می‌تواند برای تابستان مناسب باشد؛ چون طراحی پرانرژی دارند، به‌خصوص این مورد خیلی راحت با شلوار جین ست می‌شود. آبی روشن همیشه برای پیراهن‌های مردانه انتخابی هوشمندانه است.

این روزها این دسته از کفش‌ها بسیار پرطرفدار هستند و برای سن‌های جوان تبدیل به یک انتخاب همیشگی شده است. یکی از مزیت‌های این کفش‌ها تنوع بالای آن‌ها در رنگ است.

این دسته از کلاه‌ها بسیار سبک بوده و برای روزهای تابستان مناسب هستند. طراحی این دسته از کلاه‌ها بیشتر نزدیک به کلاه شاپو است و می‌توان هم در ست‌های کلاسیک و هم اسپرت از آن‌ها استفاده کنید.

تی‌شرت در این ست انتخاب مهمی است. سعی کنید تا حد امکان از رنگ‌های روشن بهره بگیرید. طرح و بافت آن را مطابق سلیقه فردی‌تان انتخاب کنید.

توجه شما به جزئیات باعث می‌شود که انتخاب‌های اصلی شما بیشتر و بهتر به نظر برسند.

هویت اصلی تیپ شما بسته به ساعت دست‌تان است. سعی کنید به فرم شیشه، بند و طراحی کلی ساعت‌تان نهایت دقت را داشته باشید.

ست زنانه

دامن همیشه برای خانم‌های جوان و مسن جذاب بوده است، به‌خصوص اگر طراحی آن منحصربه‌فرد باشد.

در انتخاب دامن به میزان بلندی آن نهایت توجه را داشته باشید؛ زیرا ارتباط مستقیمی با قد شما دارد.

پیراهن‌های جین با دکمه‌های مرواریدی برای جمع‌های رسمی مناسب است. دوخت و طراحی این پیراهن برای همه سنی مناسب است.

کفش‌های جیر قهوه‌ای‌رنگ برای این ست بسیار مناسب است. میزان پاشنه این کفش استاندارد و معقول بوده که به جذاب‌تر شدن لباس‌های‌تان بسیار کمک می‌کند.

این کفش روشن با طراحی کلاسیکش برای خانم‌هایی که نمی‌خواهند از کفش‌های جیر استفاده کنند و ترجیح‌شان کفش فلت بوده، مناسب است.

با توجه به وجود رنگ طلایی در میان رگه‌های مشکی دامنی که در ست انتخاب شده است، انتخاب کمربندی طلایی می‌تواند ترکیب جذابی را ایجاد کند و به درخشش بیشتر شما در جمع کمک کند.

این دامن ساده و بلندتر بوده و برای خانم‌هایی که قد بلندی دارند، انتخاب بهتری است. طراحی پارچه آن کمتر به فضای کلاسیک نزدیک بوده و برای خانم‌های جوان انتخابی برگزیده است.

اگر نسبتا درشت‌اندام هستید، بهتر است پیراهن جین‌تان را کمی تیره‌تر و ساده‌تر انتخاب کنید. این نوع از پیراهن جین تیره زنانه می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد.

این صندل‌ها برای مواقعی که می‌خواهید در شب و مهمانی از این ست استفاده کنید، مناسب‌تر و جدیدتر است. طرح مشکی و ساده این مدل جذابیتی بسیار بالایی را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

اکسسوری‌های کم و نسبتا ظریفی برای این ست انتخاب کنید؛ زیرا این ست به اندازه کافی طراحی شلوغ دارد و بهتر است برای این که لباس‌ها طرح خودشان را حفظ کنند، از اکسسوری‌های کمتری استفاده کنید.

این عینک با فریم غیرفلزی خود برای خانم‌های جوان مناسب‌تر است. به یاد داشته باشید که عینک‌ها باید بر اساس فرم ابرو و صورت‌تان انتخاب شوند.

 

 

myportal

۲ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی