مد لباس تابستانه

مد لباس تابستانه

 

در این فصل هم طراحان مد و لباس ایده های خلاقانه ای ارائه داده اند اگر نگاهی به این مطلب بیندازید می توانید تازه ترین نمونه های کیف و کفش و پوشاک تابستانی را ببینید اجازه دهید  رنگ و طرح تابستانه به شما روحیه ای تازه ببخشد. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

همه ترندهای تابستان امسال در یک نگاه

تابستان امسال به لطف شبکه‌های اجتماعی و هم‌سو شدن طراحان داخلی با سبک‌های روز دنیا، شاهد حضور سریع‌تر ترندهای جدید حوزه وسیع پوشاک به داخل کشور بودیم. سرعتی که هر سال رو‌به‌افزایش است. شاید به همین خاطر است که تنوع پوشاک در این سال‌ها به‌قدری زیاد است که تقریبا هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. تابستان امسال حتی برای مراسم رسمی یا کژوال هم نمونه‌هایی مناسب معرفی شد. در این صفحه از جدیدترین نمونه‌های کیف، کفش، شلوار و زیورآلات تابستانه گفته‌ایم.

 

**

تنوعی کم‌نظیر

از نمونه کفش‌هایی که امسال توسط کمپانی‌های مختلف طراحی و تولید شده‌اند، می‌توان به صندل‌های بنددار، کفش‌های بدون پاشنه، کفش‌هایی با پاشنه‌های ضخیم، کفش‌های گلدوزی‌شده، مدل‌های متالیک یا اسنیکرزهای سفید و کالج‌های همیشگی با رنگ و طرح تابستانه اشاره کرد.

جزئیاتی بی‌حدوحصر

از مهم‌ترین جزئیاتی که این تابستان به لباس‌ها اضافه شد؛ گلدوزی‌های مختلف، مروارید و ریش‌دار‌بودن قسمتی از پارچه لباس بود، به‌طوری‌که گاهی تمام این موارد را در طراحی شلوار شاهد هستیم. شلوار جین گلدوزی‌شده از نمونه‌های محبوب امسال است. ضمن این که نمی‌توان حضور ترند مروارید در لباس‌های مختلف را نادیده گرفت. مرواریدهایی در ابعاد مختلف که روی پارچه شلوار جا خوش کردند. شلوار، مانتو، شال و در کل لباس‌هایی که بخشی از پارچه آن ریش‌دار‌شده هم جزو ترندهای امسال است.

مروارید محبوب

ترند مروارید گزینه‌ای بود که خیلی‌ها خودشان آن را به شلوار اضافه کردند. دانه‌های ریزودرشتی که امسال حسابی در دنیای وسیع پوشاک دلبری کرد.

جین‌هایی متفاوت

در کنار شلوار جین‌هایی که با مدل‌های مختلف روانه بازار شدند، از تفاوت شلوارهای پارچه‌ای به نسبت سال گذشته نمی‌توان غافل شد. شلوارهایی با پارچه خنک و تابستانه که به نسبت سال‌های قبل طرح‌های آزادتری دارد. البته حضور شلوارهای کرپ راسته برای پوشش مراسم رسمی هم به قوت خود باقی است.

شال‌های هنرمندانه!

امسال شال‌های طرح‌دار جای شال‌های ساده را گرفتند. حتی شال‌های الیاف طبیعی موسوم به هنرمندانه (بدون طرح یا با خط نوشته) هم پارچه‌ای به نسبت چروک دارند که با طول زیاد جلوه‌ای متفاوت ایجاد می‌کند. نمونه الیاف سبک و لطیف‌تر این شال‌ها برای تابستان مناسب‌تر است.

روسری پیشتاز است

طرح‌های گل‌دار در بسیاری از پوشاک امسال ازجمله روسری استفاده شد و روسری‌های طرح‌دار (با مدل‌های مختلف سر کردن) بسیار موردتوجه قرار گرفت. در کل روسری به نسبت شال رسمی‌تر محسوب می‌شود. فراموش نکنید که نوع حریر آن برای مراسم رسمی و نخی‌ها برای استفاده روزانه مناسب‌تر هستند.

کیف‌هایی با قالب مستحکم، نه انعطاف‌پذیر!

کیف‌هایی شبیه به نمونه‌های کلاسیک با طرح‌واره‌هایی مدرن مدت‌هاست که محبوب‌تر شده. کیف‌هایی که عموما ظاهری رسمی به استایل شما می‌بخشند. کلام آخر در مورد کیف این که نمونه‌های با دسته کوتاه و قالب محکم (غیرقابل انعطاف) به‌روزتر محسوب می‌شوند.

فریم‌هایی متفاوت

سال گذشته عینک‌هایی با شیشه‌های رنگی بازار را تسخیر کرده بود و امسال طراحان بیشتر زمان خود را صرف طراحی فریم‌های متنوع کردند.

 

حضوری مقتدرانه

امسال در معرفی جواهرات و زیورآلات مختلف شاهد حضور قدرتمند مروارید بودیم.

 

پیچیده‌تر از قبل

مانتوها همچنان گشاد با رنگ‌های روشن و تابستانه بهترین انتخاب است. مانتو و شلوارهای ست که شلوارهای آن گشاد است. مانتوها کمی بلندتر از سال گذشته با طرح و برش‌های بیشتر و پیچیده‌تر ازجمله تغییرات مانتوهای امسال است.

گل‌گلی‌ها

کفش‌های گل‌دار (عموما گل‌های رز گلدوزی‌شده) هم نمونه‌ای دیگر از ترندهای امسال است. به‌طوری‌که حتی شاهد حضور کتانی‌هایی با طرح‌های گلدوزی شده بودیم.

حضور پررنگ زرد

رنگ زردی که همیشه مهجور واقع می‌شد، امسال در تنالیته‌های مختلف توسط طراحان مطرح مورداستفاده قرار گرفت. رنگی پرنشاط که تا‌به‌امروز عموما در کمد لباس جایگاه ثابتی نداشت، اما به نظر می‌رسد همه این بی‌مهری‌ها امسال یک‌جا جبران شود!

 

زرق‌وبرق‌های همیشگی

از نمونه‌های دیگری که در مورد اکسسوری می‌توان به آن اشاره کرد، حضور چشم‌گیر دستبندها و انواع زیورآلات بیش از سال‌های گذشته بود. تنوع زیورآلات به‌قدری امسال زیاد است که با توجه به سبک استایل‌تان می‌توانید دست به انتخاب بزنید.

 

راحت‌تر از نمونه‌های قبلی

کفش‌هایی با پاشنه‌های ضخیم هم گزینه بسیار مناسبی برای خانم‌هایی است که با کفش‌هایی با پاشنه نازک راحت نبودند. ضمن این که از مزیت‌های این ترند کفش این است که آسیب کمتری به پا وارد می‌کند.

شومیزهای نخی

مدت‌هاست که به‌جای زیرسارافونی‌های نامناسب برای مانتو، شومیزهای نخی جایگزین شده‌اند. شومیزهایی که به بدن نمی‌چسبند، بلند هستند و انتخاب آن در این گرمای هوا منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

myportal

۲ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی