معرفی زیورآلاتی که شما را به‌ روز ‌می‌کنند

 

اگر می خواهید با بهترین زیورآلات تابستانی همراه شوید پیشنهاد می کنیم با تازه ترین سبک جواهرات روز دنیا آشنا شوید.  ‌گردنبندهای چسبان، گوشواره های لنگه به لنگه، گوشواره های نخی و دستبندهای نیمه در این بخش به شما معرفی خواهند شد.

دنیای تین‌ایجرها

زیورآلاتی که با آمدن تابستان ۹۶ به بازار آمدند و محبوبیت پیدا کردند، مدل‌هایی مناسب دختران نوجوان و به‌اصطلاح تین‌ایجرها هستند. ‌گردنبند، گوشواره و… که امسال در کارهای طراحان مختلف به‌وفور دیده می‌شود، مناسب رده‌های سنی بالاتر نیستند و با سبک و تیپ آن‌ها هماهنگی ندارد، اما دختران نوجوان شیفته داشتن این‌ها هستند.

‌گردنبندهای چسبان؛

این ‌گردنبندها حالت زنجیر و آویز ندارند، روی گردن محکم می‌شوند و تنوع چشمگیری در جنس و مدل دارند. از نمونه‌های چرمی تا پارچه‌ای و پلاستیکی این مدل‌‌ها در بازار دیده می‌شود؛ البته دختران به استفاده ۲ یا چند عدد از این ‌گردنبندها در کنار هم علاقه دارند و شلوغی بخشی از این جریان محسوب می‌شود.

دستبندهای نیمه،

مدی در دنیای زیورآلات محسوب می‌شود که سن‌و‌سال ندارند. طرح آن‌ها برگرفته از النگو بوده و روی دو سر آزاد آن‌ها اغلب سنگ‌های تزئینی کار شده است. این دستبندها در نمونه‌های مختلف بدل، طلا و نقره با سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی در بازار موجود است و هر کس می‌تواند با توجه به سلیقه و بودجه خود دست به خرید بزند.

تابستان امسال زمان آن است که از چند ‌گردنبند کوتاه و بلند خود در کنار هم استفاده کنید؛ اسم این سبک را می‌توان ‌گردنبندهای طبقه‌ای گذاشت؛ چون چند ‌گردنبند در اندازه‌های مختلف در کنار هم قرار ‌می‌گیرند؛ البته با رواج این مدل ست‌های آن‌ها هم به بازار آمدند.

در نگاه کلی، سبک زیورآلات امسال را باید سبک شلوغ معرفی کرد. طراحان توصیه ‌می‌کنند به‌جای یک ‌گردنبند یا یک ‌دستبند، تعداد بیشتر و زیادتری از این‌ها را در کنار هم استفاده کنید که مورد استقبال جوان‌ترها هم واقع شده است. مهم نیست که دستبندهای ریزودرشت ما خیلی با هم هماهنگ و یک‌دست باشند.

گوشواره‌های لنگه‌به‌لنگه

گوشواره‌های لنگه‌به‌لنگه را نمی‌توان مد خاص امسال معرفی کرد؛ سال‌های پیش هم کم‌وبیش در کارهای طراحان حضور داشتند، اما امسال بسیار پررنگ‌تر و جدی‌تر وارد شده‌اند و ‌می‌توانید طراحی‌ها و مدل‌های مختلف را در فروشگاه‌ها ببینید.

برای بانوانی که به تیپ‌های خیلی اسپرت علاقه ندارند و نمونه‌های کمی رسمی‌تر را ترجیح ‌می‌دهند، بازگشت النگوهای پهن را تبریک ‌می‌گوییم. این دستبندها به‌دلیل جلوه‌ای که دارند، شما را از داشتن زیورآلات دیگر بی‌نیاز ‌می‌کنند.

گوشواره‌های نخی؛

گوشواره‌های نخی که ترکیبی از نخ و سنگ‌های تزئینی هستند، قیمت چندانی ندارند، اما به‌دلیل داشتن رنگ‌های شاد، حال‌و‌هوای ست تابستانی شما را عوض ‌می‌کنند و بهترین انتخاب برای پیراهن‌های تابستانی هستند که طراحان پیشنهاد ‌می‌کنند.

myportal

۲ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی