آخر و عاقبت زیاده روی در خوردن بستنی

آخر و عاقبت زیاده روی در خوردن بستنی

 

هرگز در زمینه خوردن بستنی زیاده روی نکنید این محصولات خوراکی می توانند عوارض جانبی فراوانی برای سلامتی تان در بر داشته باشند مردی چینی که در طول یک روز پنجاه و چهار بستنی خورده بود دچار آسیب های شدید کلیوی و التهاب معده شد.

این مرد چینی که به علت گرمای شدید هوا و برای غلبه بر تشنگی شدید خود اقدام به خوردن این تعداد بستنی کرده بود بیمار شد.

مرد ۴۴ ساله اهل ” کئوژو ” استان ژجیانگ چین هرگز نمی دانست خوردن ۵۴ بستنی طی یک روز چه بلایی بر سرش خواهد آورد. ” ژنگ “، بعد از خوردن این تعداد بستنی دچار ناراحتی کلیه گردید.

ماجرا از آنجا آغاز شد که وی به علت گرمای ۳۷ درجه هوا و برای غلبه بر تشنگی شدید خود، شروع به خوردن بستنی کرد. ژنگ که بی وقفه به خوردن بستنی مشغول بود ناگهان متوجه شد که تعداد ۵۴ بستنی را خورده است. اما این تمام ماجرا نبود. وی علاوه بر خوردن این تعداد بستنی، یک لیوان آب اسیدی نیز نوشید.

در حالی که ژنگ احساس می کرد تشنگی اش برطرف شده به خواب رفت اما در نیمه های شب با دل پیچه شدید از خواب بیدار شد. وی که نگران سلامتی اش شده بود صبح روز بعد به بیمارستان مراجعه کرد و پزشکان ناراحتی وی را التهاب معده تشخیص دادند.

ژنگ که درد معده او را رها نمی کرد، ۳ روز بعد به یک بیمارستان تخصصی مراجعه کرد و پزشکان بیمارستان اعلام کردند که وی دچار ناراحتی حاد کلیه شده است.
اگرچه بیماری این مرد  اکنون تحت کنترل است اما این هشدار جدی برای او  بود که خوردن این تعداد بستنی می تواند برای سلامتی اش خطرناک باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۶ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی