صحبت های علی علیپور در مورد کارت قرمز

صحبت های علی علیپور در مورد کارت قرمز

علی علیپور که در بازی پرسپولیس و فولاد کارت قرمز دریافت کرد حرف های دلش را در صفحه شخصی اش قرار داد و از این طریق اعتراض خود را اعلام کرد. توضیحات وی را در صفحه شخصی اش با هم مرور می کنیم.

داوری بازی پرسپولیس و فولاد در هفته اول لیگ برتر با حواشی وجنجال هایی همراه بود. محمدحسین زاهدی فر داور این مسابقه در چند صحنه تصمیماتی گرفت که از سوی دوتیمبا اعتراضاتی همراه بود.

از مهمترین صحنه های بازی پرسپولیس و فولاد که داوری آن قابل بحث است گل اول پرسپولیس بود که مشکوکبه آفساید به نظر می رسید.
همچنین پرسپولیسی ها به صحنه اخراج علیپور و دو صحنه مشکوک به پنالتی نیز معترض بودند.

علی علیپور در دقیقه هفتاد این بازی با گرفتن اخطار دوم اخراج شد و از بازی بیرون رفت. وی در توضیحاتش در صفحه اینستاگرام خود اینچنین نوشته است:

”من خدا را دارم
کوله بارم بر دوش
سفری می باید
سفری تا ته تنهایی محض
هر کجا لرزیدم
هر کجا ترسیدم
فقط و فقط گفتم
من خدا را دارم
سلام به همه ارتش سرخ . امروز سر دو صحنه عجيب كارت گرفتم خودمم نميدونم چرا !!! خيلی ناراحتم نميدونمچطوری بم كارت دومو داد يا به چه دليل اصن برخوردی نداشتم.

تا وقتی تو زمينم تمام تلاشم در راستايه كمك به تيم و موفقييت تيمه . نميدونم چرا انقد راحت راجبه بازيكن قضاوتميكنن و از زمين اخراجش ميكنن.

من خودم به شخصه تو تمام دورانِ ورزشيم تا به حالا كه از ليگ دسته يك گرفته تا ليگ برتر كه برای تيم محبوبم پرسپوليس توپ ميزنم حتی يه بار كارت قرمز نگرفتم.

اصلا تو بحثه اخراجم قانع نميشم كه داور تو بازی كارت قرمز بم داد هزار بارم اين اتفاق بيوفته ميگم كارت قرمزحقم نبود.

ولی از هوادارای پرسپوليس كه هميشه همه جوره پشتم بودنو حمايتم كردن به خاطر اين اتفاق عذر خواهیميكنم و با بازيهای خوبو گلزنيم جبران ميكنم زنده باد پرسپوليس خدايا شكرت”

 

باشگاه خبرنگاران

myportal

۷ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی