ابراهیم صادقی از دنیای فوتبال کناره گیری کرد

 ابراهیم صادقی از دنیای فوتبال کناره گیری کرد

ابراهیم صادقی که به عنوان فوتبالیست برتر آسیا انتخاب شده بود به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و در متن زییایی این کناره گیری را به صورت رسمی اعلام کرده است بد نیست پیام وی را در صفحه شخصی اش بخوانید.

ابراهیم صادقی، بازیکن ۳۸ ساله نارنجی‌ پوشان سایپا، پس از ۱۷ سال حضور مستمر در این تیم، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد؛
هافبک بااخلاق و تاثیرگذار شماره ۸ که بواسطه یک دهه حضور مستمرش در این تیم لقب نارنجی وفادار فوتبال را گرفت.
صادقی سال ۲۰۰۷ از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان تنها کاندیدای ایران در مراسم برترین بازیکن سال فوتبال آسیا انتخاب شد؛ انتخابی که تاثیر زیادی روی محبوبیت او داشت.
حالا پس از خداحافظی او از فوتبال، سری به صفحه اینستاگرامش زدیم و به پست زیر برخوردیم،پستی که گویا خلاصه‌ای اخلاقی از تمام سالهای فوتبالی این بازیکن بی‌حاشیه و با اخلاق فوتبال بوده است.

ابراهیم صادقی در اینستاگرام خود نوشت” میتوانیم بگوییم که تنها زمانی زنده اییم که متوجه گنج ها و سرمایه های زندگیمان هستیم.
بر خود وظیفه میدانم از کسانی که در این سالها با تشویق های صادقانه و نقدهای دلسوزانه باعث پیشرفتم شده اند،قدردانی داشته باشم سپاس از خانواده ام که همیشه در کنارم بودند
،سپاس از همه کارگران و پرسنل گروه بزرگ سایپا که وفاداری و معرفت را به من آموختند، سپاس از دوستان،مربیان،پیشکسوتان ورزش کشورم که همیشه باعث دلگرمی و خشنودیم شده اند،سپاس از اصحاب رسانه که همیشه حامی اخلاق و پهلوانی در ورزش بوده اندو در آخر سپاس از مردم سرزمینم ایران عزیز که سبب غرور و افتخار من هستند.هر چه دارم از دعای خیر پدرم و شما عزیزان هست”.

باشگاه خبرنگاران

myportal

۱۱ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی