کشف سرهای بی تن در تهران

کشف سرهای بی تن در تهران

دیروز خبردارشدیم که دو سربریده در اتوبان شیخ بهایی یافت شده است این دوسر سوخته و غیرقابل شناسایی هستند و برای بررسی مشخصات آن ها به پزشکی قانونی منتقل شده اند هنوز اجساد متعلق به این دوسر بریده کشف نشده اند.

بازپرس امور جنایی تهران درباره دو سر بریده شده در خیابان شیخ بهایی گفت: این دو سر به محل مورد نظر انتقال یافته و در همان جا سوزانده شده‌اند.

دو سر بریده شده در اتوبان شیخ بهایی , بازپرس امور جنایی تهران درباره دو سر بریده شده در اتوبانشیخ بهایی گفت: این دو سر نیمه شب کذشته به محل مورد نظر انتقال یافته و در همان جا سوزانده شده‌اند.

سجاد منافی‌آذر بازپرس کشیک قتل  درباره دو سر بریده شده در اتوبان شیخ بهایی اظهارکرد: ساعت ۲۰ :۸ صبح امروز ماموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد در تماس با بازپرس کشیک قتلپایتخت خبر کشف دو سر بریده شده توسط یک عابر را در یک فضای خاکی در خیابان شیخ بهایی رااعلام کردند.

او با بیان اینکه بلافاصله در محل حاضر شده و بررسی‌ها آغاز شد گفت: بازپرس امور جنایی تهرانبه همراه اکیپ تشخیص آگاهی و کار‌شناسان پزشکی قانونی در محل کشف این دو سر حاضر شدهو مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بازپرس امور جنایی تهران خاطر نشان کرد: یک سر متعلق به یک آقا نا‌شناس و دیگری متعلق بهیک خانم نا‌شناس بود که نیمه شب گذشته به این محل منتقل شده و در آن محل سوزانده شده بود. متاسفانه اجساد این دو سر هنوز پیدا نشده است.

منافی‌آذر افزود: تحقیقات برای شناسایی مقتولین و قاتلان احتمالی در جریان است.

ایلنا

myportal

۱۳ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی