عکس دیده نشده از مزار بنیتا

عکس دیده نشده از مزار بنیتا

مزار بنیتا در امامزاده اسماعیل و ابراهیم قلعه شیخ قرار دارد این طفل هشت ماهه توسط سارقان ماشین پدرش ربوده شد و به خاطر گرمای شدید درون ماشین جان خود را از دست داد. پس از کشف خودرو جسد بی جان بنیتا به خانواده اش بازگردانده شد.

تصویری از مزار بنیتا کوچولو را می بینید که در امامزاده اسماعیل و ابراهیم قلعه شیخ، واقع شده است.

ماجرای بنیتا از ظهر پنجشنبه، ۲۹ تیر امسال در یکی از خیابان‌های مشیریه تهران آغاز شد.

در این روز، پدر بنیتا دخترش را در خودروی پرایدش سوار کرد و از پارکینگ خانه بیرون آمد. او برای بستندر پارکینگ، لحظه‌ای بنیتا را در خودرو تنها گذاشت اما درست در همین زمان، دو سارق سر رسیدندو یکی از آنها پشت فرمان نشست. پدر بنیتا، خودش را جلوی ماشین انداخت و در حالی کهاز کاپوت خودرو آویزان شده بود،فریاد زد «دخترم در ماشین است» اما سارقبا بی‌توجهیبه سرعت خود افزود و با حرکات مارپیچ به رانندگی ادامه داد.

سرانجام سرعت بالا، پدر را به گوشه‌ای پرتاب کرد و سارق در چشم برهم زدنی به سمت بزرگراه امام علی (ع) متواری شد.

دستگیری سارقان و کشف پیکر بنیتا

تحقیقات پلیس وارد پنجمین روز خود شده بود که سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح دستگیری ده‌ها سارق با بیان این‌که امیدوار است کودک سالم باشد،از مشخص شدن نتیجه پرونده در آینده‌ای نزدیک (امروز و فردا) خبر داد.

درست روز بعد، چهارشنبه در حالی که خانواده بنیتا امیدوار بودند همانند یوسف،دختر آنها نیز صحیح و سالم پیدا شود، هر دو سارق دستگیر شدند و با اعتراف آنها، خودروی سرقتی کشف و جسد بنیتا از داخل آن بیرون آورده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۱۴ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی