آنابل ۲ ترسناک ترین فیلم دنیا

آنابل ۲ ترسناک ترین فیلم دنیا

به تازگی فیلم ترسناکی با نام آنابل ۲ در سینمای هالیوود اکران شده است که بسیار دلهره آور و هولناک است که مشاهده کنندگان این فیلم را روی صندلی ها میخکوب کرده است از عروسک واقعی به نام آنابل در این فیلم الهام گرفته شده است.

ترسناک‌ترین فیلم هالیوود , فیلم سینمایی “آنابل ۲” ساخته “دیوید سندبرگ” از فردا در سینما‌های امریکای شمالی روی پرده خواهد رفت.ترسناک‌ترین فیلم هالیوود این فیلم در ژانر وحشت بوده و به عنوان یکی از پرطرفدارترین‌های هالیوود در سینما ترس شناخته می‌شود.

داستان فیلم از روی عروسکی واقعی به نام آنابل الهام گرفته شده و پس از سینمایی عروسک قاتل موفق‌ترین فیلم با این موضوع است.ترسناک‌ترین فیلم هالیوود
در این نسخه پس از مرگ غم انگیز کودک خانواده، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا دختران زیادی را به فرزندی قبول کنند و همین عاملی می‌شود تا به واسطه یکی از همین دختران آنابل به آن خانه باز گردد.

“آنابل ۲” آخرین ساخته دیوید سندبرگ با بازی “استفانی سیگمن”، آلیشیا وِلا بیلی و “میراندا اوتو” فیلمبرداری خود را کلید زده است.

نگارش فیلمنامه این اثر را “گری دابرمن” بر عهده داشته که نسخه اول این فیلم پرطرفدار را نیز نوشته است.

عروسک واقعی به نام آنابل

داستان فیلم از روی عروسکی واقعی به نام آنابل الهام گرفته شده و پس از سینمایی عروسک قاتل موفق‌ترین فیلم با این موضوع است.
در این نسخه پس از مرگ غم انگیز کودک خانواده، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا دختران زیادی را به فرزندی قبول کنند و همین عاملی می‌شود تا به واسطه یکی از همین دختران آنابل به آن خانه باز گردد.

این محصول برادران وارنر در نسخه اول خود موفقیت چشمگیری را از آن خود نمود.
این فیلم با وجود نقد منفی منتقدین در گیشه بسیار موفق بود و با بودجه ساخت ۶.۵ میلیون دلار توانست به فروشی جهانی معادل ۲۵۲ میلیون دلار دست یابد که بدین سبب این فیلم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های ترسناک تمام زمان به شمار می‌رود.

در پایان نمایش فیلم ترسناک ” آنابل ۱″ در یکی از سینماهای فرانسه، تماشاگران به جان هم افتادند و باشکستن صندلی‌ها و خسارت زدن به سالن موجب قطع نمایش این فیلم در دیگر سینماهای این کشور شدند.

سینماهای مارسی تعطیل کردند

یکی از مسئولان سینمایی در شهر مارسی فرانسه دلیل این اقدام خود را اینگونه بیان کردکه ظاهرا نمایش فیلم “آنابل” زمینه را برای خشونت در برخی تماشاگران جوان فراهم کرده و آنها مجبورند از ادامه نمایش آن خودداری کنند.

این فیلم با نگاهی به قصه فیلم ترسناک و پرفروش «افسون» ساخته شده و خط اصلی داستان آن در ارتباط با این فیلم است.

فیلم‌نامه درام دلهره‌آور ترسناک «آنابل» را “ژگری دابرمن” نوشته و درباره عروسک مرموز و بدشگون آنابل است که در قصه فیلم «افسون» حضور داشت.

آنابل والیس بازیگر انگلیسی تبار سینما در نقش اصلی فیلم بازی کرده است.
وارد هورتون که چندی قبل «گرگ ‌وال استریت» را به روی پرده سینماها داشت،‌نقش مقابل او را به عهده دارد.

جان لیونتی کارگردانی فیلم،‌یکی از مدیران فیلم‌برداری با سابقه و قدیمی سینماست که با این درام دلهره‌آور،‌ اولین کار بلند سینمایی خود در مقام کارگردان را ارائه می‌دهد.

 

میزان

myportal

۱۵ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی