اتفاق جدید برای صفحه شخصی آزاده نامداری

اتفاق جدید برای صفحه شخصی آزاده نامداری

 

آزاده نامداری به صورت رسمی از صفحه شخصی اش کناره گیری و آن را حذف کرد وی حواشی زیادی در این ماه از سرگذراند و با قرار دادن جمله کوتاهی از اینستاگرام خود خداحافظی کرد.

حذف اینستاگرام آزاده نامداری , آزاده نامداری پس از حاشیه های سفرش به سوئیس تصاویر اینستاگرامش را حذف کرد.

در اوایل مرداد ۱۳۹۶ فیلم و عکس‌هایی از آزاده نامداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او رابدون پوشش سر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس و در حال نوشیدن آب‌جو نشان می‌دهد.
انتشار این تصاویر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. در شبکه‌های اجتماعی عده‌ای آزاده نامداری را به«ریاکاری» متهم و از انتشار این عکس‌ها حمایت کردند.
این اتهام به این دلیل مطرح شد که او در برنامه‌های تلویزیونی و در مصاحبه‌های خود همواره به عنوان چهره‌ایشناخته می‌شد که فعالانه از «حجاب کامل» بخصوص «چادر مشکی» دفاع و برای آن تبلیغ می‌کرد.
گروهی دیگر انتشار این تصاویر را «نقض حریم خصوصی» خواندند و انتشار عمومی آن را «غیرقانونی» یا «غیراخلاقی» دانستند.

آزاده نامداری در ۲ مرداد ۱۳۹۶ در یک پیام ویدیویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانیسرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند.
در پاسخ، برخی موضوع غیرقانونی بودن انتشار این تصاویر را به دلیل حضور خانم نامداری در یک مکان عمومی نابجادانستند و اعتقاد داشتند که او یک چهره عمومی است که در بسیاری از موارد به صورت خودخواسته و فعال از «حجاب کامل» دفاع کرده، بنابراین نه تنها انتشار تصاویر او غیراخلاقی نیست بلکه حتی برای روشنگری افکار عمومی «لازم است».
۲۴ آنلاین

myportal

۱۶ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی