زن گربه ای هفتاد و یک ساله

زن گربه ای هفتاد و یک ساله

زن گربه ای که در این تصویر میبینید ۷۱ سال سن دارد. وی قرار است به زودی مراسم ازدواج خود را با مردی ۵۰ ساله برگزار کند. ژاکلین ویلدن اشتاین معروف به زن گربه ای تاکنون عمل های جراحی زیادی روی چهره خود انجام داده است.زنی که به دلیل عمل های جراحی بیش از اندازه بر روی صورتش شبیه گربه شده در ۷۱ سالگی نامزد کرد و به زودی مراسم ازدواج خود را هم برگزار می کند.

 ژاکلین ویلدن اشتاین زن ۷۱ ساله ای است که به دلیل انجام عمل های جراحی پی در پی بر روی صورتش به مرور شبیه گربه شد. درباره این زن که حالا شهرتی جهانی دارد واقعیت هایی هم گفته شده بود. می گفتند همسر سابق این زن به گربه علاقه زیادی داشت و ژاکلین نیز که از بی توجهی های همسرش خسته شده بود تصمیم میگیرد تا خود را به شکل گربه دربیاورد و نظر همسرش را جلب کند.

ژاکلین اعتراف کرد که فقط به خاطر همسرش تمام این عمل های جراحی را انجام داده است اما به هر حال کار این دو در نهایت به طلاق ختم شد. ژاکلین که اصلیتی سوئیسی دارد اکنون در آمریکا زندگی می کند. او به تازگی با مردی ۵۰ ساله نامزد کرده است و حالا می خواهد مراسم عروسی باشکوهی با مردی که ۲۱ سال از خودش کوچک تر است برگزار کند.

زن گربه ای تا امروز بیش از چهار میلیون دلار خرج عمل های پلاستیکی روی صورتش کرده است.

جام جم آنلاین

myportal

۱۶ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی