صحبت های جالب نفیسه روشن در مورد مهریه اش

صحبت های جالب نفیسه روشن در مورد مهریه اش

نفیسه روشن با حضور در برنامه خوشاشیراز درباره میزان مهریه خود سخن به میان آورد این هنرمند سینما و تلویزیون گفت مهریه اش را به احترام امام رضا (ع) هشت سکه بهار آزادی گذاشته است و علاقه زیادی به این امام بزرگوار دارد. در ادامه با کارنامه هنری نفیسه روشن آشنا خواهید شد.

بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران در برنامه خوشا شیراز از ارادتش به امام رضا(ع) سخن گفت.

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون، علی رها خواننده عرصه موسیقی و خادمان حرم امام رضا(ع)مهمانان این هفته برنامه خوشا شیراز بودند.

خوشا شیراز با اجرای محسن آزادی، تهیه‌کنندگی شهریار باقری‌نژاد،کارگردانی فرزاد کشاورز جمعههر هفته از ساعت ۱۰ صبح از شبکه فارس پخش می‌شود.

نفیسه روشن در این برنامه درباره ارادتش به حضرت رضا (ع) اظهار داشت: مهریه من به نیابت امام رضا (ع)هشت سکه بهار آزادی است و امام رضا (ع) را بسیار دوست دارم و به همین دلیل زیاد مشهد می‌روم.

وی درباره انتخاب کارهایش گفت: گزیده کار می‌کنم و پس از سریال اغما که در سال ۸۶ بازی کردم با بهترینکارگردان‌ها کار کردم از جمله ساختمان ۸۵ به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، مازیار میری، کرم‌پور و بسیاری از کارگردانان توانای سینمای ایران.

وی با بیان اینکه بیشتر به‌دنبال بازی‌کردن در فضا و نقش‌های متفاوت هستم، افزود: سال گذشته دو سریالخیلی خوب از طرف تلویزیون به من پیشنهاد شد اما به دلیل شباهت به نقش‌هایی که قبلا کار کرده بودمبازی در این سریال‌ها را نپذیرفتم.

در حال حاضر بیشتر در تئاتر بازی می‌کنم

نفیسه روشن با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر در تئاتر بازی می‌کنم، بیان کرد: فضای تئاتر به من دنیای تازه و جدیدی را نشان می‌دهد.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه سفیر دوقلوها در ایران هستم، گفت: کمک‌های مالی به خانواده‌هایکم بضاعت، جشن دوقلوها، کمک‌های دیگر به دوقلوها از جمله کارهای انجمن دوقلوها در ایران است.

وی با گلایه از قضاوت مردم در فضای مجازی نسبت به هنرمندان افزود: من اصلا کسی را قضاوت نمی‌کنم،اما متأسفانه در فضای مجازی مردم به بدترین شکل ممکن ما را بسیار قضاوت می‌کنند.

نفیسه روشن درباره تجربه خوب سینمایی خود بیان کرد: فیلم سینمایی زیر سقف دودی و همکاری با پوران درخشنده را بسیار دوست دارم.

تسنیم

myportal

۱۶ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی