تجاوز به دختر ۳ ساله در پارک

تجاوز به دختر 3 ساله در پارک

مبینا نام دخترک سه ساله ای است که مانند آتنا قربانی کودک آزاری جنسی شده است او به همراه مادرش به پارک برای بازی و تفریح رفته بود غافل از اینکه قرار است چه بلایی سرش بیاید مشغول بازی با تاب بود که ناگهان ناپدید شد و پس از مفقودشدن  به مدت چند ساعت بازهم به آغوش خانواده بازگشت اما با علائم کودک آزاری جنسی!

زمین بازی پارک دور سر مادر می‌چرخید وقتی فریاد می‌زد: مبینا، مبینادخترم کجایی؟ زمین بازی مانند چرخ فلک وسط زمین دور سر مادر می‌چرخید اما نشانی از مبینا نبود که نبود.

خیلی خوشحال بود که به همراه مادر و برادرش به پارک آمده، با عروسکی که در دستش بود به سمتوسایل بازی کودکان رفت.

همین چند لحظه پیش بود که دختر کوچکش را روی تاب گذاشت و با مهربانی برای دخترش خواند:

تاب تاب عباسی، خدا جون مبینای منو نندازی…. حالا تاب با سرعت زیاد در هوا پایین و بالا می‌رفت ومبینا روی تاب نبود که کودکانه بخندد و بگوید: هلم بده تا برم تو آسمون.

مبینا ۳ ساله فکرش نمی کرد امروز برایش حادثه Incident ای تلخ رقم بخورد، اتفاقی که هیچ وقت از ذهناو پاک نخواهد شد.

همزمان با اتفاق تلخ و فراموش نشدنی دو کودک معصوم آتنا و کیمیا، خبر از تجاوز به مبینا ۳ سالهاز سوی یکی از مددکاران مهرآفرین شعبه مشهد اعلام شد.

بله درست است دخترک ۳ ساله….

برای پیگیری ماجرا و اتفاق صورت گرفته پای صحبت مددکار اجتماعی موسسه خیریه مهرآفرین می‌نشینیم.

فریبا بهشتان در این باره می‌گوید: مبینا به همراه مادر و برادرش ساعت دو جمعه ۱۶ تیر ۹۶ به پارکمی روند.

وی بیان می‌کند: ساعت ۱۵ به پارک پردیس قائم واقع در بلوار شهید فهمیده مشهد می‌رسند،مبینا به سرعت خود را به وسایل بازی رسانده و مشغول بازی می‌شود.بهشتیان ادامه می‌دهد: مادر نیز به همراه یکی از دوستان گوشه‌ای از پارک را انتخاب و به گپ و گفتگوبا وی می‌پردازد.

مددکار اجتماعی موسسه خیریه مهر آفرین می‌گوید:

بعد از نیم ساعت مادر، مبینا را به زور از تاب بلند کرده و با خود به جایی که نشستن می‌برد، اما مبینا شروع به گریه می‌کند و مجددا به تنهایی و با گریه به سمت وسایل بازی می‌رود.

هنگام بازی کردن مبینا، مادر چندین بار نگاهش را به سمت وسایل بازی انداخته و مبینا را می‌بیند اما یکباره خبری از مبینا نیست.

بهشتیان می‌گوید: مادر و دوستش بلافاصله به دنبال مبینا رفته و پس از نیم ساعت که خبری از وی پیدا نمی‌کنند موضوع را به نگهبان پارک اعلام می‌کنند و گشت‌ها برای پیدا کردن مبینا تشدید می‌شود.

این مددکار ادامه می‌دهد:

علی رغم‌های تلاش‌ها اما خبری از مبینا نمی‌شود و مادر به همراه پسرش به خانه بازمی گردد تا به همراه همسرش به کلانتری بروند.

وی می‌افزاید: پس از اعلام مفقودی مبینا به پلیس Police ١١٠، موضوع از طریق کلانتری نزدیک پارکپیگیری می‌شود، تا اینکه ساعت ۹:۳۰ شب پاسگاه خبر پیدا شدن مبینا را می‌دهد.

بهشتیان می‌گوید: با حضور پدر و مادر در کلانتری، مبینا در آغوش مادر قرار می‌گیرد اما مادر متوجه لک‌های خون روی شلوار و کوفتگی بینی مبینا می شود.

بعد از امضاء پدر و مادر مبینا در کلانتری، آن‌ها راهی یکی از درمانگاه های نزدیک خانه می‌شوندو بعد از معاینه پرستار به آنان می‌گوید باید به بیمارستان مراجعه کنید.
بعد از حضور در بیمارستان و بررسی، پزشک علائم کودک آزاری جنسی را تایید کرده و مبینا بستریمی‌شود.

این در حالی است که پدر مبینا به دلیل وضعیت مالی نامناسب و هزینه پزشکی قانونی جهت ادعای شکایت خود صرفه نظر کرده است.

رکنا

myportal

۱۷ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی