اخبار مد و لباس این هفته

اخبار مد و لباس این هفته

اگر جزو طرفداران دنیای مد هستید بهتر است به این بخش نگاهی بیندازید تازه ترین محصولات کمپانی های مد و لباس را در این بخش در اختیارتان قرار خواهیم داد. کمپانی های مشهوری همچون زرا، پوما و گوجی در این میان مشاهده می شوند.

۱٫دستبند بی‌نهایت!

ترکیب چرم و طلا در کنار ابتکار قابل‌تحسین طراحان به‌قدری مورد استقبال قرار گرفت که این روزها اکثر مردان جوان نمونه‌ای از آن را در دست دارند. این دستبند کار یک کمپانی به نام mprainbow است. اهمیت بیش‌ازپیش اکسسوری در استایل (حتی مردان) در تابستان امسال به‌خوبی به چشم می‌آید.

۲٫شیک و رسمی

این ساعت مربوط به جدیدترین کالکشن ۲۰۱۷ مجموعه سوئیسی ORIS است. بند ساعت از چرم اشبالت (چرم پرزدار) ساخته‌شده و مناسب مردان خوش‌سلیقه‌ای است که به‌دنبال تنوع در جزئیاتی مثل بند ساعت هستند.

۳٫برای یک روز تابستانی

 

روسری‌های عرض زیاد جزو ترندهای اصلی امسال بود. روسری‌های طرح‌دار که در سال‌های گذشته بیشتر در مراسم رسمی موردتوجه قرار می‌گرفت، این‌بار با پارچه‌ای سبک و کژوال‌تر به استایل خیابانی هم راه پیدا کرد. این روسری از کمپانی Hermes است.

۴٫گل‌گلی

گوشواره‌ای از کالکشن ۲۰۱۷ مجموعه جواهرسازی Charm Jewelry که یادآور مدل‌های قدیمی است. متریال این گوشواره نقره است که به‌همراه سنگ‌هایی با طیف رنگی آبی و بنفش دیزاین‌شده و سبک آن وینتیج (کمک‌گرفتن از المان‌های قدیمی با سبکی جدید) است.

۵٫همیشگی

این سبک کفش‌هایGUCCI  بسیار محبوب است و به همین دلیل با تغییراتی اندک هرچند وقت یک‌بار بازتولید می‌شوند. کفش‌هایی راحت با المان‌های طراحی همیشگی این برند که از دور هم قابل‌تشخیص است.

۶٫صاحب‌سبک

جدیدترین کفش PUMA همین مدل است. کفشی به رنگ رزگلد که پیشنهاد تابستانی این کمپانی است. در کل در میان پوشاک معرفی‌شده این مجموعه در فصل گرما، رز‌گلد نقش پررنگی دارد.

۷٫این قرمز خوش‌رنگ

مجموعه موفق DIOR با رونمایی از این کیف خوش‌رنگ، بسیاری از مخاطبان را شیفته‌ خودش کرده است. به این علت که کیف فضای زیادی در اختیارتان نمی‌گذارد، گزینه‌ای مناسب برای مهمانی‌های دوستانه محسوب می‌شود. مسلما نباید بیش از یک جعبه عینک، سوئیچ و چند خرده‌ریز دیگر انتظار بیشتری از فضای داخل این مدل کیف‌ها داشته باشید.

 

۸٫از کوچک تا بزرگ

 

کالکشن جدید تابستان کیف مجموعه Aigner را در تصویر می‌بینید. کیف‌هایی با دسته‌کوتاه که بندی بلند برای استفاده راحت‌تر برای آن لحاظ شده است. تولیدات این کمپانی معتبر آلمانی با تأثیر از سنت و توجه به میراث گذشته است. ضمن این که نوآوری و به‌روز بودن هم از ویژگی محصولات Aigner است.

۹٫آنتیک‌طور!

انگشتر ظریف فلزی با طرح قدیمی اما مربوط به نمونه‌های جدید مجموعه kinel که در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد. به گفته طراحان آن، انگشتر از ترکیب حلقه‌هایی ساده تشکیل‌شده که مناسب مردان و زنان است. سبک طراحی این انگشتر آنتیک است.

 

۱۰٫گردش هوا در کسری از ثانیه!

از مهم‌ترین ویژگی این کفشNike  متریال مناسب آن است که باعث می‌شود پا عرق نکند و هوا به‌خوبی جریان پیدا کند. کفی کفش بسیار راحت و قابل‌انعطاف است. این مدل از کتانی Air Zoom Spiridon  در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد.

۱۱٫مینیمال جذاب

کیف‌هایی با قالب محکم و نه منعطف، جزو ترند امسال است. کیفی که در تصویر می‌بینید، مربوط به کالکشن ZARA است. روسری هم که مدت‌هاست دسته برخی کیف‌های مجموعه‌های معتبر را پوشانده و بسیار ابتکار جذابی است.

۱۲٫کیسه‌های چرمی!

چرم یا به نقل از کمپانی تولیدکننده: کیسه‌های بافته‌شده از چرم! مجموعه LOEWE کیف را طراحی‌کرده. مشابه این سبک کیف‌ها را می‌توان در هر دوره‌ای از تاریخ در دست گرفت، بدون این که نگران این باشید که مطابق روز نیست. این مسئله می‌تواند تنها نشان‌دهنده یک موضوع باشد: این که شما همیشه با توجه به سلیقه خودتان و بعد صنعت مد دست به انتخاب می‌زنید.

 

myportal

۱۸ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی